Короткий опис |
Охарактеризовано сучасний маркетинг, визначено сутність інтерактивного маркетингу, його інструменти, переваги та недоліки, а також охарактеризовано основні типи та напрями розвитку в Україні.
The characteristic of modern marketing were given, the essence of interactive marketing and its tools, advantages and disadvantages were defined, the main types and areas of its development in Ukraine were described. |
Перелік літератури |
1. Бердышев, С.Н. Информационный маркетинг [Текст] / С.Н.Бердышев. – М.: Дашков и Ко, 2009. – 216 с. 2. Гольдштейн, Г.Я. Прямой и интерактивный маркетинг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://planovik.ru/marketing/17/9_8.htm. 3. Долгополова, Е.Е. Информационное обеспечение маркетинга. Теория и практика [Текст] /Е.Е. Долгополова. – М.: Новое знание, 2010. – 144 с. 4. Крыловский, К. Психология рекламы [Електронний ресурс]. – Режим доступа: http://www.ideaura.com/psychology/interactive_marketing.php. 5. Маркетингова інформація: навч. посібник [Текст] / Л.О. Шелюк, Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, Р. Патора; Рівнен. ін-т слов’янознавства Київ. славіст. ун-ту. – Рівне: Вид. О. Зень, 2008. – 447 с. 6. Стоун, М. Прямой интерактивный маркетинг [Текст] / М.Стоун, Э. Бонд, Э. Блейк. – М: Баланс Бизнес Букс, 2005. – 552 c. 7. Чучка, І.М. Інтерактивний маркетинг: навч. посібник [Текст] / І.М. Чучка, І.П. Студеняк. – К.: Кондор, 2009. – 122 с. |