logo logo


Концептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПК

НазваКонцептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПК
АвториБриндзя, Зіновій Федорович Бриндзя, Ганна Зіновіївна
Принадлежність
Бібліографічний описЗ.Бриндзя. Концептуальні засади оптимізації процесів інноваційного та маркетингового забезпечення розвитку АПК / З.Бриндзя, Г.Бриндзя // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.154-159 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:

339.138.41(470)

Ключові слова
інформаційні потоки
інноваційна система
оптимізація
ринкова система
Короткий опис

Розглянуто сутність процесу інноваційного та маркетингового забезпечення АПК. Визначено значущість концептуальних засад інновацій. Проведено аналіз інформаційних потоків для оптимізації економічних процесів.
The analysis of market condition is conducted in Ukraine. The ways of increase of efficiency of functioning of infrastructure of market of products are offered AIC.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Данилишин, Б. Науково-іноваційне забезпечення сталого економічного розвитку України [Текст] / Б. Данилишин, В. Чижиків // Економіка України. – 2004. – №3. – С. 4–12. 2. Гальчинський, А.П. Україна: наука та інноваційний розвиток [Текст] / А.П. Гальчинський, В.М. Геєць, В.П. Семиноженко. – К.: ОП НДІБВ, 1997. – 68 с. 3. Гальчинський, А.П. Економіка знань : виклики глобалізації та Україна [Текст] / А.П. Гальчинський, С.В. Льовочкін, В.П. Семиноженко. – К.: Нац. ін-т стратег. досліджень, 2004. – 261 с. 4. Каракай, Ю.В. Пріоритети інноваційного розвитку підприємств [Текст] / Ю.В. Каракай // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. – Вип. 9 (76). – К., 2007. – С. 146–149. 5. Карич, Д.А. Маркетинг на підприємствах АПК [Текст] / Д.А. Карич // Економіка АПК. – 1995. – С. 21–22. 6. Сидорук, Б.О. Перспективні напрямки наукового забезпечення трансферу інновацій в сільськогоспо-дарське виробництво Тернопільської області [Текст] / Б.О. Сидорук // Інноваційна економіка. – 2008. – № 2 (8). – С. 209–213. 7. Сидорук, Б.О. Особливості сучасних методів рекламування інноваційних технологій [Текст] / Б.О. Сидорук // Інноваційна економіка. – 2009. – № 3 (13). – С. 97–101. 8. Степанов, М.В. Маркетингові дослідження інноваційних підприємницьких проектів [Текст] / М.В. Степанов // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. – Вип.4 (59). – К., 2006. – С. 52–57. 9. Хорунжий, Ф.Ф. Маркетинговий аналіз [Текст] / Ф.Ф. Хорунжий. – Тернопіль: ПП Рута, 2003. – 680 с. 10. Чухрай, Н. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві: підручник [Текст] / Н. Чухрай, Р. Патора. – К.: Кондор, 2006. – 398 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.