logo logo


Особливості формування рекламної стратегії

НазваОсобливості формування рекламної стратегії
АвториГолда, Надія Голда, Андрій Ігорович Міщук, Оксана Іванівна
Принадлежність
Бібліографічний описН.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:

06.71.01

Ключові слова
аналіз
етапи аналізу
стратегія
рекламна стратегія
бюджет
методика аналізу
Короткий опис

Узагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.
Generalized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.