logo logo


Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку

НазваРеклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку
АвториГолда, Андрій Ігорович
Принадлежність
Бібліографічний описА.Голда. Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку / А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.189-194 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:

336.531.2

Ключові слова
інвестиції
інвестиційний капітал
маркетингова стратегія
реклама
конкурентоспроможність
Короткий опис

Розглянуто основні аспекти використання реклами як галузевого механізму залучення інвестицій. Досліджено необхідність стратегічного маркетингу у формуванні успіху підприємства. Запропоновано схему залучення інвестицій під дією реклами.
This article reviews the main aspects of the advertising industry as a mechanism forattracting investment. The need for strategic marketing uformuvanni success. The scheme of investment under the influence of advertising.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Стратегія економічного та соціального розвитку України "Шляхом європейської інтеграції" на 2004–2015 роки [Текст]: указ Президента України від 28.04.04 №493/2004. 2. Бланк, И.О. Инвестиционный менеджмент [Текст] / И.О. Бланк. – Киев: МП "ИТЕМ" ЛТД, "Юнайтед Лондон Трейд Лимитед", 2003. – 448 с. 3. Василенко, В.О. Стратегічне управління підприємством: навч. посібник [Текст] / В.О. Василенко, Т.І. Ткаченко. – Вид. 2-ге, виправл. і доп. – К.: Центр навч. л-ри, 2004. – 400 с. 4. Гаркавенко, С.С. Маркетинг [Текст] / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 1998. – 382 с. 5. Друкер, П. Практика менеджмента: пер. с англ. П. Друкер. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2003. – 398 с. 6. Кваснюк, Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки [Текст] / Б.Є. Кваснок. – К.: Фенікс, 2005.– 582 с. 7. Кезин, А.В. Менеджмент: теории управления организациями: учеб.- метод. пособие [Текст] / А.В. Кезин. – М.: Гардарика, 2002. – 270 с. 8. Куденко, Н.В. Маркетингові стратегії фірми [Текст] / Н.В. Куденко. – К.: КНЕУ, 2002. – 246 с. 9. Лук’яненко, Д.Г. Стратегія економічного розвитку [Текст] / Д.Г. Лук’яненко. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с. 10. Романова, Л.В. Управління підприємницькою діяльністю: навч. посібник [Текст] / Л.В. Романова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.– 240с. 11. Фатхутдинов, Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Изд.-книготорг. центр "Маркетинг", 2002. – 892 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.