logo logo


Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту

НазваМаркетинговий інструментарій формування споживчого попиту
АвториКраузе, Ольга Ігорівна
Принадлежність
Бібліографічний описО.Краузе. Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту / О.Краузе // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.183-189 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:

388.13

Ключові слова
споживчий ринок
індивідуальний споживач
попит
еластичність попиту
маркетинговий інструментарій
Короткий опис

Визначено основні фактори впливу на поведінку споживача та маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту.
The main factors of influence on consumer behavior and marketing tool of consumer demand.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Вачевський, М.В. Маркетинг: формування професійної компетенції: підручник [Текст] / М.В. Вачевський. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – 512 с. 2. Гаркавенко, С.С. Маркетинг: підручник [Текст] / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с. 3. Горбунов, В.К. Математична модель споживчого попиту: теорія та прикладний потенціал [Текст] / В.К. Горбунов. – М.: Економіка, 2004. – 174 с. 4. Земляков, І.С. Основи маркетингу: навч. посібник [Текст] / І.С. Земляков, І.Б. Рижий, В.І. Савич. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 352 с. 5. Зозульов, А.В. Поведінка споживачів: навч. посібник [Текст] / А.В. Зозульов. – К.: Знання, 2004. – 364 с. 6. Энджел, Д.Ф. Поведение потребителей: теория и практика менеджмента: учебное пособие [Текст] / Д.Ф. Энджел, Р.Д. Блекуэлл, П.У. Миниард. – СПб.: Питер, 2000. – 768 с. 7. Кардаш, В.Я. Маркетингова товарна політика: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни [Текст] / В.Я. Кардаш. – К.: КНЕУ, 2003. – 250 с. 8. Клименко, Н.А. Аналіз складових формування споживчого ринку України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com 9. Основы маркетинга: пер. с анг. [Текст] / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг – 2-е европ. изд. – М.; СПб.; К.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 944 с. 10. Прокопенко, О.В. Поведінка споживача: навч. посібник [Текст] / О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – 176 с. 11. Сергеев, А.М. Поведение потребителей: учебное пособие [Текст] / А.М. Сергеев, Е.А. Бойченко. – М.: Эксмо, 2006. – 320 с. 12. Штефанич, Д.А. Поведінка споживача: навч. посібник [Текст] / Д.А. Штефанич, А. Ліманський, С.П. Мартова. – Івано-Франківськ: ІМЕ «Галицька академія», 2005. – 232 с. 13. Уманская Л.К. Мировой опыт моделирования потребительского поведения [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.bma.ru/biblioteka-marketologa.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.