Перелік літератури |
1. Вачевський, М.В. Маркетинг: формування професійної компетенції: підручник [Текст] / М.В. Вачевський. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – 512 с. 2. Гаркавенко, С.С. Маркетинг: підручник [Текст] / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с. 3. Горбунов, В.К. Математична модель споживчого попиту: теорія та прикладний потенціал [Текст] / В.К. Горбунов. – М.: Економіка, 2004. – 174 с. 4. Земляков, І.С. Основи маркетингу: навч. посібник [Текст] / І.С. Земляков, І.Б. Рижий, В.І. Савич. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 352 с. 5. Зозульов, А.В. Поведінка споживачів: навч. посібник [Текст] / А.В. Зозульов. – К.: Знання, 2004. – 364 с. 6. Энджел, Д.Ф. Поведение потребителей: теория и практика менеджмента: учебное пособие [Текст] / Д.Ф. Энджел, Р.Д. Блекуэлл, П.У. Миниард. – СПб.: Питер, 2000. – 768 с. 7. Кардаш, В.Я. Маркетингова товарна політика: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни [Текст] / В.Я. Кардаш. – К.: КНЕУ, 2003. – 250 с. 8. Клименко, Н.А. Аналіз складових формування споживчого ринку України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com 9. Основы маркетинга: пер. с анг. [Текст] / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг – 2-е европ. изд. – М.; СПб.; К.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 944 с. 10. Прокопенко, О.В. Поведінка споживача: навч. посібник [Текст] / О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – 176 с. 11. Сергеев, А.М. Поведение потребителей: учебное пособие [Текст] / А.М. Сергеев, Е.А. Бойченко. – М.: Эксмо, 2006. – 320 с. 12. Штефанич, Д.А. Поведінка споживача: навч. посібник [Текст] / Д.А. Штефанич, А. Ліманський, С.П. Мартова. – Івано-Франківськ: ІМЕ «Галицька академія», 2005. – 232 с. 13. Уманская Л.К. Мировой опыт моделирования потребительского поведения [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.bma.ru/biblioteka-marketologa. |