logo logo


Економіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств

НазваЕкономіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств
АвториБица, Володимир Йосифович
Принадлежність
Бібліографічний описВ.Бица. Економіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств / В.Бица // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.173-178 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Bibliographic description (trans):
UDC:

339.13

Ключові слова
маркетингова стратегія
стратегічний маркетинг
маркетингове середовище
корпоративна стратегія
Короткий опис

Розглянуто основні теоретико-методологічні підходи до розроблення та реалізації маркетингової стратегії машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції.
Тhe article examines the basic going near development and realization of marketing strategy of machine-building enterprises; describe the stages of forming of strategy; exposes a complex organizational problems of realization of strategic marketing approach.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Bailey, A. The Process of Strategy Development / А. Bailey, G. Johnson.- Cranfield School of Management Research Paper, 1994.– 354 p. 2. Мак-Дональд, М. Стратегическое планирование маркетинга [Текст] / М. Мак-Дональд.– СПб.: Издательство «Питер», 2000. – 320 с. 3. Стратегия как категория стратегического планирования: сб. «Научные записки кафедры прогнозирования и планирования экономических и социальных систем», вып.1. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2000. – 137 с. 4. Тарасов, В. Тектология А. Богданова и неоклассическая теория организации – предвестники эры реинжиниринга [Текст] / В. Тарасов // Проблемы теории и практики управления. – 1998. – №4. – С. 67–72.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.