Перелік літератури |
1. Галузь зв’язку: результати роботи в першому півріччі 2010-го року: станом на 1 серпн. 2010р / Підсумкова документація Держзв’язку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.stc.gov.ua 2. Галицкий, Е.Б. Методы маркетинговых исследований [Текст] / Єфим Борисович Галицький. – М.: Институт Фонда "Общественное мнение", 2004. – 398 с. 3. Голубков, Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика [Текст] / Е.П. Голубков. – М.: Финпресс, 1998. – 416 с. 4. Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс; пер. с англ. – М., СПб., К.: Изд. дом “Вильямс”, 1999. – 1152 с. 5. Тинчурин, А. Интернет как инструмент исследований [Текст] / А. Тинчурин [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://surveys.org.ua 6. Тинчурин, А. Онлайн-исследования: препарируя качество [Текст] / А. Тинчурин [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://www.tiburon-research.ru 7. David Van Nuys, Ph.D. Different Aspects of Immersive Research / David Van Nuys [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.qrca.org 8. David Van Nuys, Ph.D. Online Focus Groups Provide Hearing Aid for Listening to the Deaf / David Van Nuys [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.qrca.org 9. David Van Nuys, Ph. D. Online Focus Groups: Market Research in Web Time / David Van Nuys. – San Jose Business Journal November 1999 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.qrca.org 10. Jakob Nielsen. The Use and Misuse of Focus Groups / Jakob Nielsen [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.qrca.org |