|
|
Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Назва | Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку |
Автори | Бурліцька, Оксана Петрівна Рожко, Надія Володимирівна |
Принадлежність |
|
Бібліографічний опис | О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі) |
Bibliographic description (trans): | |
UDC: |
339.138 |
Ключові слова |
семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит |
Короткий опис |
Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Балабанова Л.В. Мерчандайзинг / Л.В. Балабанова. – Донецьк: Дон-ДУЕТ, 2002. – 290 с. 2. Федъко Н.Г., Федъко В.П. Поведение потребителей: учебное пособие / Н.Г. Федько, В.П. Федько. – Ростов на Дону: Феникс, 2001. – 446 c. 3. Эйдинов М. Интегрированные маркетинговые коммуникации в местах продаж / М. Эйдинов // Маркетинг і реклама. – 2005. – № 7–8 (107-108). – С. 80–85. 4. Эриашвили Н.Д. Маркетинг: учебное пособие / Н.Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю.А. Цыпкин. – М., 2000. – 264 с. 5. Мерчандайзинг в розничной торговле / С. Эстрерлине, Э. Флоттман, М. Джерниган, С. Маршалл. – 3-е изд. – СПб., 2004. – 286 c. 6. Моль А. Социодинамика культуры / А. Моль. — М., 1973. — 367 с. |
Завантажити | |
|
Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.