|
|
Формування концепції стратегічного управління розвитком потенціалу туристичної галузі в Україні та її регіонах
Назва | Формування концепції стратегічного управління розвитком потенціалу туристичної галузі в Україні та її регіонах |
Назва англійською | Conceptualization of strategic potential development management of the tourist industry in Ukraine and its regions |
Автори | Юхновська, Юлія |
Принадлежність |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаря, Дніпро, Україна |
Бібліографічний опис | Юхновська Ю. Формування концепції стратегічного управління розвитком потенціалу туристичної галузі в Україні та її регіонах / Юлія Юхновська // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 57. — № 2. — С. 18–27. — (Економіка та управління національним господарством). |
Bibliographic description (trans): | Yukhnovska Y. (2019) Formuvannia kontseptsii stratehichnoho upravlinnia rozvytkom potentsialu turystychnoi haluzi v Ukraini ta yii rehionakh [Conceptualization of strategic potential development management of the tourist industry in Ukraine and its regions]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 57, no 2, pp. 18-27 [in Ukrainian]. |
Bibliographic description: | Yukhnovska Y. (2019) Conceptualization of strategic potential development management of the tourist industry in Ukraine and its regions. Galician economic journal (Tern.), vol. 57, no 2, pp. 18-27. |
UDC: |
338.48 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.02.018 |
Ключові слова |
стратегія
розвиток
туристична галузь
потенціал
регіон
концепція
управління
|
Короткий опис |
Викладено результати досліджень щодо розвитку та формування концепції стратегічного управління розвитком потенціалу туристичної галузі. На основі досліджень виявлено проблеми щодо розроблення теоретичних та прикладних досліджень у напрямку формування та розвитку концепції стратегічного управління розвитком потенціалу туристичної галузі в Україні та її регіонах. Запропоновано систему заходів щодо формування концепції управління розвитком туристичної галузі, яка включає етапи: визначення місії та мети розвитку потенціалу туристичної галузі в державі, регіоні та суб’єктів туристичної діяльності; вибір напряму руху на основі принципів сталого розвитку та аналізу середовища туристичної галузі; оцінювання результатів розвитку потенціалу туристичної галузі; розроблення концепції розвитку потенціалу туристичної галузі; формування та вибір стратегії розвитку потенціалу туристичної галузі; реалізація стратегії розвитку потенціалу туристичної галузі (розроблення програми бюджетів та процедур); розвиток туристичної галузі країни та її регіонів. Досліджено показники розвитку потенціалу туристичної галузі. Запропоновано концепцію стратегічного управління розвитком туристичної галузі в Україні та її регіонах. Виявлено чинники, які впливають на розвиток потенціалу туристичної галузі країни та її регіонів.
|
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. СПб.: Питер, 1999. 416 с.
2. Антоненко І. Туристична рента в лісоресурсній сфері. Туризм в Україні: сучасний стан та пріоритети розвитку: матеріали Всеукраїнської НПК. Львів, 2005. С. 132–138.
3. Збереження і сталий розвиток Карпат: навчальний посібник зі сталого туризму. URL: http://www.heifer.org.ua/heafer/files/Staly_rozvytok_Karpat.pdf.
4. Здоров А. Б. Экономика туризма: учебник. М.: Финансы и статистика, 2004. 272 с.
5. Зорин И. В., Зорин А. И., Ирисова Т. А. и др. Менеджмент туризма. Туризм и отраслевые системы: учебник / под ред. В. А. Квартальнова. М.: Финансы и статистика, 2001. 272 с.
6. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посібник / за ред. проф. І. М. Школи. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2003. 662 с.
7. Музиченко-Козловська О. В. Економічне оцінювання туристичної привабливості території: монографія. Львів: Новий світ, 2000, 2012. 176 с.
8. Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2015 року: постанова Кабінету Міністрів України від 21.07.2006 № 1001. Офіційний вісник України. 2006. № 30. С. 36–78.
9. Сіренко К. В. Аналіз туристичного ринку України в сучасних умовах розвитку економіки. Актуальні проблеми економіки. 2010. № 12. С. 70–74.
10. Ткаченко Т. І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія. К.: Київський національний торговельно-економічний університет, 2006. 537 с.
11. Трегубов О. С. Удосконалення організаційно-управлінських механізмів підприємств туристичної сфери. Ефективна економіка: Електронне наукове фахове видання http://www.economy.nayka.com.ua
12.Вакуленко В., Валентюк І., Грибан В.та ін. Туризм і охорона культурної спадщини: український досвід: монографія / за заг. ред. Ю. Лебединського, В. Вакуленка, М. Онисько. К.: КІС, 2003. 176 с. |
References: |
1. Ansoff I. (1999) Novaya korporativnaya strategiya [New corporate strategy] SPb.: Piter. (Іn Russian).
2. Antonenko I. Turystychna renta v lisoresursniy sferi [Tourism rent in the forest-resource sphere] Proceedings of the Turyzm v Ukrayini: suchasnyy stan ta priorytety rozvytku (Ukraine, Lviv, 2005) Lviv, 2005. pp. 132–138.
3. Zberezhennya i stalyy rozvytok Karpat: navchalnyy posibnyk zi staloho turyzmu [Preservation and sustainable development of the Carpathians: a manual on sustainable tourism] Available at: http://www.heifer.org.ua/heafer/files/Staly_rozvytok_Karpat.pdf.
4. Zdorov A.B.( 2004) Ekonomika turizma: Uchebnik [Tourism economics:]. M.: Finansy i statistika. (Іn Russian).
5. Zorin I.V., Zorin A.I., Irisova T.A. (2001) Menedzhment turizma. Turizm i otraslevyye sistemy: Uchebnik [Tourism management. Tourism and sectoral systems] M.: Finansy i statistika. (Іn Russian).
6. Shkola I.M. (2003) Menedzhment turystychnoyi industriyi: Navch. posibnyk [Management of the tourism industry] Chernivtsi: CHTEI KNTEU. (Іn Ukrainian).
7. Muzychenko-Kozlovska O.V. (2012) Ekonomichne otsinyuvannya turystychnoyi pryvablyvosti terytoriyi: Monohrafiya. [Economic assessment of the tourist attractiveness of the territory: Monograph] Lviv: Novyy svit - 2000. (Іn Ukrainian).
8. Pro zatverdzhennya Derzhavnoyi stratehiyi rehionalnoho rozvytku na period do 2015 roku: Postanova Kabinetu Ministriv Ukrayiny vid 21.07.2006 №1001 Ofitsiynyy visnyk Ukrayiny. No. 30., pp. 36– 78.
9. Sirenko K.V. (2010) Analiz turystychnoho rynku Ukrayiny v suchasnykh umovakh rozvytku ekonomiky [Analysis of the tourist market of Ukraine in the current conditions of economic development] Aktualni problemy ekonomiky. No. 12., pp. 70–74.
10. Tkachenko T.I. (2006) Stalyy rozvytok turyzmu: teoriya, metodolohiya, realiyi biznesu: Monohrafiya. [Sustainable tourism development: theory, methodology, business realities: monograph] K.: Kyyivskyy natsionalnyy torhovelno-ekonomichnyy universytet. (Іn Ukrainian).
11. Trehubov O.S. Udoskonalennya orhanizatsiyno-upravlinskykh mekhanizmiv pidpryyemstv turystychnoyi sfery [Improvement of organizational and managerial mechanisms of tourism industry enterprises] Efektyvna ekonomika [Effective economy] Available at: http://www.economy.nayka.com.ua
12. Vakulenko V., Valentyuk I., Hryban V., Lebedynskuy YU., Onysko M. (2003) Turyzm i okhorona kulturnoyi spadshchyny: ukrayinskyy dosvid: Monohrafiya [Tourism and the protection of cultural heritage: Ukrainian experience: Monograph]. K.: KIS. (Іn Ukrainian). |
Завантажити | |
|