|
|
Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача
Назва | Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача |
Автори | Бурліцька, Оксана Петрівна Борисова, Тетяна Михайлівна |
Принадлежність |
|
Бібліографічний опис | О.Бурліцька. Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживача/ О.Бурліцька, Т.Борисова // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.73-78 - (проблеми мікро та макроекономіки України) |
Bibliographic description (trans): | |
UDC: |
338.439 |
Ключові слова |
мерчандайзинг
споживач
органолептичні відчуття
маркетинг
купівельна активність
органи чуття |
Короткий опис |
У статті досліджено особливості впливу органів чуття на купівельну активність споживача. Стверджується, що саме органолептичні відчуття здійснюють різноманітний фізіологічний вплив на стан людини, підвищуючи чи знижуючи її купівельну активність. Охарактеризовано основні класичні варіанти рішення щодо використання параметрів кольору, світла, звуків та музики, запаху в мерчандайзинговій діяльності торговельних підприємств.
In the article are considered peculiarity influence of the sense organs on the purchasing activity of the consumer. Characterize main classical variants of the decision of using parameters of colours, lights, smells, sounds and music’s in the merchandising activity of enterprises. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Божкова В.В. Мерчандайзинг: Навчальний посібник / В.В. Божкова, Т. О. Башук .– Суми: ВТД „Університетська книга”, 2007. – 125 с. 2. Канаян К. Мерчандайзинг / К. Канаян, Р. Канаян – М.: РИП-холдинг, 2006. – 256 с. 3. Котляренко М.А. Мерчандайзинг в системе торгового маркетинга / М. А. Котляренко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2003. – №1. – С. 44-50. 4. Л. В. Балабанова. Мерчандайзинг / Л. В. Балабанова. – Донецьк: Дон-ДУЕТ, 2002. – 290 с. 5. Федько В. П. Мерчандайзинг и семплинг: Учебное пособие / В. П. Федько, В. А. Бондаренко.–М.: ИКЦ «МарТ», Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2006. – 304 с |
Завантажити | |
|
Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.