|
|
Реклама як фактор залучення інвестицій
Назва | Реклама як фактор залучення інвестицій |
Автори | Голда, Андрій Ігорович Голда, Надія Михайлівна Golda, Nadya Golda, Andriy |
Принадлежність |
|
Бібліографічний опис | Н.Голда. Реклама як фактор залучення інвестицій/ Н.Голда, А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.78-81 - (проблеми мікро та макроекономіки України) |
Bibliographic description (trans): | |
UDC: |
336.531.2 |
Ключові слова |
інвестиційна діяльність
рекламна діяльність
рекламна стратегія |
Короткий опис |
У статті продемонстровано необхідність використання реклами при залученні інвестицій у туристичний бізнес. Викладено завдання та пріоритетні напрямки реалізації рекламної стратегії.
In the article showed the usability of advertising for introduction in tourist business investments. Expounded a task and directions of priorities realization publicity strategy. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Атанасова Л. Маркетинговые исследования в туризме / Л. Атанасова. – Бургас: Селекта, 1998. – 271 с. 2. Горбылева З.М. Экономика туризма: Практикум: Учеб. Пособие / З.М. Горбылева. – Мн.: БГЭУ, 2002. – 144 с. 3. Державна програма розвитку туризму на 2002–2010 рр.: Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2002 р. № 583. – С. 19-23. 4. Кліменко О.В. Особливості інвестування в об’єкти виробничої сфери на регіональному рівні / О.В. Кліменко // Вісник СумДУ. Серія Економіка. – 2007. - № 2. – С. 47-55. 5. Козлов С. Інвестиційна парадигма української економіки, або як заробити капітал на законних підставах / Сергій Козлов // Юридична газета. – 2004. - № 20. |
Завантажити | |
|
Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.