logo logo


Реклама як фактор залучення інвестицій

НазваРеклама як фактор залучення інвестицій
АвториГолда, Андрій Ігорович Голда, Надія Михайлівна Golda, Nadya Golda, Andriy
Принадлежність
Бібліографічний описН.Голда. Реклама як фактор залучення інвестицій/ Н.Голда, А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.78-81 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Bibliographic description (trans):
UDC:

336.531.2

Ключові слова
інвестиційна діяльність
рекламна діяльність
рекламна стратегія
Короткий опис

У статті продемонстровано необхідність використання реклами при залученні інвестицій у туристичний бізнес. Викладено завдання та пріоритетні напрямки реалізації рекламної стратегії.
In the article showed the usability of advertising for introduction in tourist business investments. Expounded a task and directions of priorities realization publicity strategy.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Атанасова Л. Маркетинговые исследования в туризме / Л. Атанасова. – Бургас: Селекта, 1998. – 271 с. 2. Горбылева З.М. Экономика туризма: Практикум: Учеб. Пособие / З.М. Горбылева. – Мн.: БГЭУ, 2002. – 144 с. 3. Державна програма розвитку туризму на 2002–2010 рр.: Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2002 р. № 583. – С. 19-23. 4. Кліменко О.В. Особливості інвестування в об’єкти виробничої сфери на регіональному рівні / О.В. Кліменко // Вісник СумДУ. Серія Економіка. – 2007. - № 2. – С. 47-55. 5. Козлов С. Інвестиційна парадигма української економіки, або як заробити капітал на законних підставах / Сергій Козлов // Юридична газета. – 2004. - № 20.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.