logo logo


Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування

НазваПартнерський маркетинг і логістичне обслуговування
АвториСтаюра, Марія Андріївна
Принадлежність
Бібліографічний описМ.Стаюра. Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування / М.Стаюра // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.138-145 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Bibliographic description (trans):
UDC:

339.13

Ключові слова
партнерський маркетинг
партнерські стосунки
трансакція
стратегічний союз
Короткий опис

У статі розглянуто особливості формування партнерських стосунків “постачальник - споживач”, проаналізовано переваги та недоліки партнерських стосунків, запропоновано сучасні системи формування партнерських стосунків з клієнтами.
The article discusses the features of forming partnerships “supplier - consumer”, analyzed the advantages and disadvantages of partnerships by modern sysytemy forming partnerships with clients.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Наталія Чухрай. Логістичне обслуговування : підручник для вузів / Н.Чухрай. - Львів: Львівська політехніка, 2006. – 350 с. 2. Смиричинський В.В. Основи логістичного менеджменту / В.В. Смиричинський. – Тернопіль: Економічна думка, 2000. – 563 с. 3. Кальченко А.Г. Логістика: підручник / А.Г.Кальченко. – К.: КНЕУ, 2006. – 250 с. 4. Крикавський Є.В. Логістика. Основи теорії: Підручник / Є.В. Крикавський. – Львів: Інтелект-Захід, 2006. - 456 с. 5. Балабанова М.І. Маркетинг.Підручник / М.І. Балабанові. – Київ. – 344 с. 6. Войнаренко М.П. Управління матеріально – технічним забезпеченням (менеджмент постачально - збутових процесів) / М.П. Войнаренко. – Хмельницький: ХДУ, 2003. – 111 с. 7. Гаджинський А.М. Логістика / А.М. Гаджинський. – М.: Маркетинг, 1998. – 228 с. 8. Захаров К. Логістика / К. Захаров. – М., 2004. – 260 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.