|
|
Теорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесу
Назва | Теорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесу |
Автори | Пивоваров, Михайло Григорович |
Принадлежність |
|
Бібліографічний опис | М.Пивоваров. Теорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесу/ М.Пивоваров // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.34-44 - (економіко-математичне моделювання) |
Bibliographic description (trans): | |
UDC: |
330.3 |
Ключові слова |
конкурентоспроможність
концепція
методологія
матричні методи
економічні показники
мале підприємство
маркетинг
виробництво
послуги
кадри
інформація
фінанси
аналіз
результати
потенціал |
Короткий опис |
Виконано розрахунок оцінки конкурентоспроможності п'яти підприємств малого бізнесу на основі матричної моделі дослідження. Визначені інтегральні показники конкурентоспроможності кожного підприємства на ринку товарів (послуг) та проведено SWOT-аналіз їх діяльності. Запропонована авторська методика оцінки конкуренції фірм, яка дозволить керівникам суб'єктів підприємництва використовувати її для розробки стратегії розвитку.
The estimation of 5 small-scale enterprises competitiveness is calculated on the basis of matrix model. The integral indices of each enterprise competitiveness on the market of goods and services are determined. SWOT-analysis of their activity is carried out. The author’s methods of enterprises competitiveness estimation, which will allow entrepreneurs to use them in development strategy design, are offered. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Салига С. Я., Каладжи І. А. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах: монографія / С. Я. Салига, І. А. Каладжи. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2007. – 148 с. 2. Мильнер Б. Теория организации / Б. Мильнер – М.: Инфра-М, 1999. – 316 с. 3. Белейченко О. Г. Чинники впливу на конкурентоспроможність економіки / Белейченко О. Г. // Економіка та держава. – 2009. – №8 – С. 33-35. 4. Корінєв В. Л. Стан, розвиток та державне регулювання діяльності малих підприємств в Україні: монографія / М. Г. Пивоваров, М. А. Погрібняк, С. І. Брильов. – Запоріжжя: КПУ, 2009. – 224 с. 5. Скібницький О. М. Стратегічний менеджмент: навчальний посібник / Скібницький О. М. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 312 с. 6. Пивоваров М. Г. Удосконалення методики розрахунку конкурентоспроможності малих підприємств // Держава та регіони. – 2012. – №1. – С. 156 - 162. 7. Різун В. В., Скотникова Т. В. Методи наукових досліджень у журналістикознавстві: навчальний посібник. – 2-ге вид.,перероб. і доп. К.: Преса України, 2008. – 144 с. 8. Учитель Ю. Г. SWOT – анализ и синтез – основа формирования стратегии организации (монография) / Учитель Ю.Г., Учитель М.Ю. – М.: Либроком, 2010 – 328 с. |
Завантажити | |
|
Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.