logo logo


Теорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесу

НазваТеорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесу
АвториПивоваров, Михайло Григорович
Принадлежність
Бібліографічний описМ.Пивоваров. Теорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесу/ М.Пивоваров // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.34-44 - (економіко-математичне моделювання)
Bibliographic description (trans):
UDC:

330.3

Ключові слова
конкурентоспроможність
концепція
методологія
матричні методи
економічні показники
мале підприємство
маркетинг
виробництво
послуги
кадри
інформація
фінанси
аналіз
результати
потенціал
Короткий опис

Виконано розрахунок оцінки конкурентоспроможності п'яти підприємств малого бізнесу на основі матричної моделі дослідження. Визначені інтегральні показники конкурентоспроможності кожного підприємства на ринку товарів (послуг) та проведено SWOT-аналіз їх діяльності. Запропонована авторська методика оцінки конкуренції фірм, яка дозволить керівникам суб'єктів підприємництва використовувати її для розробки стратегії розвитку.
The estimation of 5 small-scale enterprises competitiveness is calculated on the basis of matrix model. The integral indices of each enterprise competitiveness on the market of goods and services are determined. SWOT-analysis of their activity is carried out. The author’s methods of enterprises competitiveness estimation, which will allow entrepreneurs to use them in development strategy design, are offered.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Салига С. Я., Каладжи І. А. Формування стратегічного маркетингу на промислових підприємствах: монографія / С. Я. Салига, І. А. Каладжи. – Запоріжжя: ГУ «ЗІДМУ», 2007. – 148 с. 2. Мильнер Б. Теория организации / Б. Мильнер – М.: Инфра-М, 1999. – 316 с. 3. Белейченко О. Г. Чинники впливу на конкурентоспроможність економіки / Белейченко О. Г. // Економіка та держава. – 2009. – №8 – С. 33-35. 4. Корінєв В. Л. Стан, розвиток та державне регулювання діяльності малих підприємств в Україні: монографія / М. Г. Пивоваров, М. А. Погрібняк, С. І. Брильов. – Запоріжжя: КПУ, 2009. – 224 с. 5. Скібницький О. М. Стратегічний менеджмент: навчальний посібник / Скібницький О. М. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 312 с. 6. Пивоваров М. Г. Удосконалення методики розрахунку конкурентоспроможності малих підприємств // Держава та регіони. – 2012. – №1. – С. 156 - 162. 7. Різун В. В., Скотникова Т. В. Методи наукових досліджень у журналістикознавстві: навчальний посібник. – 2-ге вид.,перероб. і доп. К.: Преса України, 2008. – 144 с. 8. Учитель Ю. Г. SWOT – анализ и синтез – основа формирования стратегии организации (монография) / Учитель Ю.Г., Учитель М.Ю. – М.: Либроком, 2010 – 328 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.