logo logo


Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи

НазваВажливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
АвториЮзьвак, Людмила
Принадлежність
Бібліографічний описЛ.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
Bibliographic description (trans):
UDC:
339.13
338
Ключові слова
комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
Короткий опис

У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Економічна криза в Україні: виміри, ризики, перспективи / [Жаліло Я.А., Бабанін О.С., Белінська Я.В. та ін.]. – К: Національний інститут стратегічних досліджень, 2009. – 112 с. 2. Савельєв Є.В. Новітній маркетинг / Савельєв Є.В., Чоботар С.І., Штефанич Д.А. – К: Знання, 2008. – 420 с. 3. Тарнавська Н.П. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теорія, методологія, практика / Тарнавська Н.П. – Тернопіль: Економічна думка, 2008. – 570 с. 4. Хомяков В.І. Управління потенціалом підприємства / Хомяков В.І., Бакум І.В. – К: Кондор, 2007. – 400 с

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.