|
|
Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
Назва | Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи |
Автори | Юзьвак, Людмила |
Принадлежність |
|
Бібліографічний опис | Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України) |
Bibliographic description (trans): | |
UDC: |
339.13
338 |
Ключові слова |
комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування |
Короткий опис |
У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
1. Економічна криза в Україні: виміри, ризики, перспективи / [Жаліло Я.А., Бабанін О.С., Белінська Я.В. та ін.]. – К: Національний інститут стратегічних досліджень, 2009. – 112 с. 2. Савельєв Є.В. Новітній маркетинг / Савельєв Є.В., Чоботар С.І., Штефанич Д.А. – К: Знання, 2008. – 420 с. 3. Тарнавська Н.П. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теорія, методологія, практика / Тарнавська Н.П. – Тернопіль: Економічна думка, 2008. – 570 с. 4. Хомяков В.І. Управління потенціалом підприємства / Хомяков В.І., Бакум І.В. – К: Кондор, 2007. – 400 с |
Завантажити | |
|
Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.