logo logo


Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку

НазваФормування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
АвториРожко, Наталія Бурліцька, Оксана Петрівна
Принадлежність
Бібліографічний описН.Рожком. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку / Н.Рожко, О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.60-63 - (економіка України)
Bibliographic description (trans):
UDC:

339.138

Ключові слова
потенціал
маркетинговий потенціал
управління маркетинговим потенціалом
структура маркетингового потенціалу
Короткий опис

Розглянуто теоретичні принципи та методичні аспекти застосування маркетингового потенціалу, його місце і роль в системі маркетингового управління підприємством
Theoretical principles and methodical aspects of application of marketing potential, his place and role are considered in the marketing control system by an enterprise

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1.Аткина Н.А., Ханжина В.Л., Попов Е.В. Стратегическое планирование использования рыночного потенциала / Н.А. Аткина, В.Л.Ханжина, Е.В. Попов // Менеджмент в России и за рубежом. – 2003. - № 2. – С. 47-52. 2.Гончарук В.А. Маркетинговое консультирование / В.А. Гончарук - М.: Дело, 1998. – 285 с. 3 .Мажинський Р.В. Маркетинговий потенціал підприємства / Р.В. Мажинський // Торгівля і ринок України. Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування. Випуск 13. Том ІІ. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2003. – с.196-203. 4. Балабанова Л.В. Маркетинговий менеджмент: Навч.посібник / Л.В.Балабанова. – К.: Знання, 2004. – 354 с. 5. Попов Е.В. Рыночный потенциал предприятия / Е.В. Попов. – М.: ЗАО Издательство «Экономика», 2002. – 559 с. 6. Рижиков В.С., Добкіна О.К., Касьянюк С.В. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навч. посібник / В.С. Рижиков, О.К. Добкіна, С.В. Касьянюк. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 208 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.