logo logo


Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади

НазваСтратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
АвториСеменюк, Світлана
Принадлежність
Бібліографічний описС.Семенюк. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.64-72 - (економіка України)
Bibliographic description (trans):
UDC:

658.338.1 (477)

Ключові слова
стратегія
маркетингове планування
модель
матриця
ринок
продукт
конкурентоспроможність
Короткий опис

В статті розглянуто сутність стратегії маркетингу в контексті планування маркетингу, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, розглянуто стратегії для продуктів та ринків, а також для елементів комплексу маркетингу.
Essence of marketing strategy is considered in the article, and also the basic types of marketing’s strategies are described, strategies are considered for products and markets and strategy for the elements of marketing complex.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Багиев. Г.Л. и др. Маркетинг: Учебник для вузов / Г.Л.Багиев., В.М .Тарасевич., Х. Анн; Под общ. ред.Г.Л.Багиева. – М.: ОАО «Изд-во «Экономика», 2001. – 719 с. 2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. / С.С Гаркавенко.– Київ: Лібра, 2002. – 712 с. 3. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, О.М.Азарян, Н.О.Бабенко та ін.. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. – 648 с. 4. Хершген Х. Основы профессионального успеха: Учебник для вузов / Х. Хершген Пер.с нем. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 334 с. 5. Циба Т.Є., Сокур М.І., Баюра В.І. Маркетингове планування. Навчальний посібник / Т.Є.Циба., М.І. Сокур, В.І. Баюра. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 128 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.