logo logo


Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи

НазваДослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи
АвториОниськів, Віталій
Принадлежність
Бібліографічний описВ.Ониськів. Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи / В.Ониськів // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 65-74. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Bibliographic description (trans):
UDC:
338.124.4
366.624(045)
Ключові слова
Економічна криза
споживач
потреба
попит
новий товар
Короткий опис

Показано негативний вплив економічної нестабільності на діяльність підприємств. Розглянуто споживчу поведінку під впливом різних факторів. Виділено основні аспекти щодо розробки товарних новинок.
Negative influence of economic instability on enterprises activity is shown. Consumer conduct under act of different factors has been considered. Basic aspects in relation to development of commodity novelties have been outlined.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1.Арзуманян Р. Ситуація на автомобільному ринку України / Р. Арзуманян // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 4 (56). – С. 59–61. 2. Законодавство України [Електронний ресурс] / Верховна Рада України ; – Режим доступу : www.zakon.rada.gov.ua 3.Гаркавенко С.С. Маркетинг : підручник. – 5-те вид., / С.С. Гаркавенко. – К. : Лібра, 2007. – 720 с. 4.Динаміка середньомісячної заробітної плати за видами промислової діяльності у 1995-2008 роках [Електронний ресурс] / Держ. ком. статистики України ; – Режим доступу : www.ukrstat.gov.ua 5.Исследование влияния кризиса на покупательское поведение // Маркетинговые исследование в Украине. – 2009. – №2 (33). – С. 80. 6.Исследование потребления пива в Украине // Маркетинговые исследование в Украине. – 2009. – №3 (34). – С. 86. 7.Карбоне Э. Маркетинг в условиях кризиса / Э. Карбоне // Маркетинг и реклама. – 2008. – №11 (147). – С. 34–38. 8.Криза: поведінка споживачів // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6 (52). – С. 11–14. 9.Маркетинг: підручник / [А.О.Старостіна, Н.П.Гончарова, Є.В.Крикавський та ін.] ; за ред. А.О.Старостіної. – К. : Знання, 2009. – 1070с.10.Маркетинговий менеджмент: підручник / [Ф. Котлер, К.Л.Келлер, А.Ф.Павленко та ін.]; К. : Хімджест, 2008. – 720с. 11.Матвіїв М.Я. Методологія та організація маркетингового менеджменту в сфері вищої освіти : [монографія] / М. Я. Матвіїв – Тернопіль: Економічна думка, 2005. – 560 с. 12.Основы маркетига 4-е европейское издание / [Армстронг Г., Вонг В., Котлер Ф., Сондерс Д.] ; пер. с англ. – М. : ООО «И.Д.Вильямс», 2007. – 1200 с. 13.Пекар В. Психологические причины кризиса не менее важны, чем экономические / В. Пекар // Маркетинг и реклама. – 2009. – №2 (150). – С. 23. 14.Советский Энциклопедический Словарь / [гл. ред. А.Прохоров]. – 4-изд. – М. : Сов. Энциклопедия, 1989. – 1632 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.