logo logo


Маркетингове планування діяльності підприємств

НазваМаркетингове планування діяльності підприємств
АвториСеменюк, Світлана
Принадлежність
Бібліографічний описС.Семенюк. Маркетингове планування діяльності підприємств / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 84-92. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Bibliographic description (trans):
UDC:

658.8.012.2

Ключові слова
планування
маркетинговий план
процес планування
маркетинговий аудит
цілі планування
Короткий опис

В статті розглянуто сутність маркетингового планування, його зміст, предмет, об’єкт, а також охарактеризовано процес планування маркетингу, визначено принципи та основні завдання та розглянути основні види маркетингових планів.
Essence of the marketing planning, his maintenance, object, object, is considered in the article, and also the process of planning of marketing is described, principles and basic tasks are certain and to consider the basic types of marketing plans.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Багиев. Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник – М.: Экономика, 2001. – 719с. 2. Вествуд Дж. Маркетинговый план. – Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск: Питер, 2001.- 98 с. 3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – Київ: Лібра, 2002. – 712 с. 4. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, О.М.Азарян, Н.О.Бабенко та ін.. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. – 648 с. 5. Циба Т.Є., Сокур М.І., Баюра В.І. Маркетингове планування. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 128 с.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.