logo logo


Життєвий цикл товару

НазваЖиттєвий цикл товару
АвториЛяхта, Оксана
Принадлежність
Бібліографічний описО.Ляхта. Життєвий цикл товару / О.Ляхта // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 79-84. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Bibliographic description (trans):
UDC:

732.51

Ключові слова
життєвий цикл товару
маркетингова стратегія
тактика
ринок виробника
модифікації
етапи ЖЦТ
впровадження
зростання
зрілість
спад попиту на товар
комплекс маркетингових послуг
розподіл товару
споживчі властивості
якість
стратегічні підходи
модифікація ринку
модифікація комплексу
Короткий опис

Кожне підприємство прагне покращувати свої позиції на ринку. Так, як товар є ефективним засобом дії на ринок та джерелом прибутку, то і виробнику, і спеціалістам-маркетологам слід враховувати попит споживача при створенні товару та покращувати його складові для збільшення прибутковості підприємства. В даній статті запропоновано удосконалену методику аналізу ефективності використання товару, в аспекті маркетингової характеристики з метою збільшення виробництва, обсягів збуту та покращення ринкових позицій підприємства.
Every enterprise aspires to improve its positions on the market. As goods are effective means of action on the market and a source of profits, so both producers and specialists marketers should take into consideration consumers wants and needs and improve all ingredients of goods to increase profits. In this article improved methods of analyzing the effectiveness of the usage of goods in the aspect of marketing characteristics are offered with the purpose of increasing the productivity, range of selling goods and improving marketing positions of enterprises.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1.Голубков Є.П. Маркетингові дослідження: теорія, методологія і практика. – М.: Фін прес,1998. –. 78 с. 2. Бугулов В.М. Ціноутворення в умовах ринку: Навчальний посібник. – К.: МАУП, 1996. – 52 с. 3. Джоббер Д. Принципи и практика маркетингу / Давид Джоббер . М и др.. Вільямс, 2000.- 134 с. 4. Діксон Пітер Р. Управління маркетингом / Переклад з англійської – М.: ЗАО “БІНОМ”, 2006. – 98 с. 5.Єрухимович І.Л. Ціноутворення: Навчальний-методичний посібник. – К.: МАУ, 1998. – 104 с. 6. Кирєєв А. Міжнародна економіка. -, Київ: 2001. – 54 с. 7.Філіпенко А.С. Світова економіка. - Київ: Либідь, 2002. - 87 с. 8.Ламбен Ж. – Ж. Стратегічний маркетинг/ Переклад з французької – С.- Пб.: Наука. - 56 с. 9. Швальбе Х.Практика маркетингу для малих і середніх підприємств / Переклад з німецької – М.: Республіка, 1995. – 215 с. 10. Діхтль Є., Хершген Х. Практичний маркетинг: Навчальний посібник / переклад з німецької А.А.Макарова, Під редакцією І.С.Мінко.- М.: Вища школа, 1996. – 132 с. 11. Хруцький В.Є., Корнієва І.В. сучасний маркетинг, настільна книга по дослідженні ринку, 2004. – 71 с. 12. Голубков Є.П. і інші Маркетинг: вибір найкращого рішення. М.: Економіка, 1999. – 117 с. 13. Козик В.В. Міжнародні економічні відносини/ В.В. Козик, Л.А.Панкова, Н.Б.Даниленко - Київ: 2000. – 37 с.14. «АМА» Board Approves New Definition in Marketing News, March 1, 2005. 15. Brassington F.Pettitt S.Principles of Marketing/ - 2 – nd ed. Prentice Hall, 2000. 16. Бібліотека і доступність інформації у сучасному світі: електронні ресурси в науці, культурі та освіті: (підсумки 10-ї Міжнародної конференції «Крим-2003»)(Електронний ресурс)/ Л.Й Костенко, А.О. Чекмарьов, А.Г.Бровкін, І.А.Павлуша // Бібліотечний вісник.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.