logo logo


Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів

НазваТеоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів
АвториБурліцька, Оксана Петрівна
Принадлежність
Бібліографічний описО.Бурліцька. Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів / О.Бурліцька // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 104-108. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Bibliographic description (trans):
UDC:

338.439

Ключові слова
мерчандайзинг
дитячий маркетинг
викладка товару
планування магазину
торговельне
Короткий опис

Розкрито особливість мерчандайзингу дитячих товарів. Стверджується, що правильна стратегія просування й позиціювання дозволить збільшити продажі товарів багатьох сегментів ринку, якщо враховувати думку дитини як повноправного члена родини.
The peculiarity of the children’s merchandising is exposed. Confirm that correct strategy of the pushing and position are increasing the sale of the goods many segments of the market, if you take into consideration the children’s thought.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1. Божкова В.В. Мерчандайзинг: Навчальний посібник / В.В. Божкова, Т.О. Башук. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2007. – 125 с. 2. Кабірова Н. Все лучшее – детям. / Н. Кабірова // Бізнес. – 2003. – №30. – С. 58-68. 3. Канаян К. Проектирование магазинов и торговых центров / К. Канаян, Р. Канаян, А. Канаян. – Москва: Юнион-Стандарт Консалтинг, 2005.- 124 с. 4. Котляренко М. А. Мерчандайзинг в системе торгового маркетинга / М. А. Котляренко // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2003. – №1. – С. 15-21. 5. Балабанова Л. В. Мерчандайзинг: Навчальний посібник / Л.В. Балабанова– Донецьк: Дон-ДУЕТ, 2002. – 290 с. 6. Эйдинов М. Интегрированные маркетинговые коммуникации в местах продаж / М. Эйдинов М // Маркетинг и реклама. – 2005. – №7-8. – С. 80-85, 107-111.

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.