logo logo


Маркетингові комунікації ХХІ століття

НазваМаркетингові комунікації ХХІ століття
АвториШтельма, Наталія
Принадлежність
Бібліографічний описН.Штельма. Маркетингові комунікації ХХІ століття / Н.Штельма // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 61-65. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Bibliographic description (trans):
UDC:

339.13.017

Ключові слова
маркетингові комунікації
електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
веб-сайт
віртуальна покупка
інтерактивний кіоск
Короткий опис

У статті розглянуті нові засоби комунікації, які вже використовуються або будуть використовуватися в маркетинговій діяльності в недалекому майбутньому, та дана їхня характеристика.
In the articles considered new facilities of communication, which are already used or will be used in marketing activity in the near future, and their description is given.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1.Андреева О.Д. Технология бизнеса: маркетинг [Текст]: Учебник / О.Д. Андреева.- М: Изд. группа ИНФРАМ - НОРМА, 2008/ - 122 с.:рис., табл..-Библиогр.:с.117-119.- ISBN 789-2387-70-4 2.Басовский Л. Е. Маркетинг XXI века [Текст]/Л. Е. Басовский.- М: ИНФРА, 2008. -340 с.: рис., табл. - Библиогр.:с.335-337.- ISBN 986-4587-43-5 3.Диксон Р. Новые приемы в маркетинге [Текст]: Пер. с англ.: Уч. пос./ Р. Диксон - М.: ЗАО «Издательство БИНОМ», 2007. –150 с.- ISBN 689-1276-56-3 4.Дихтль Е, ХершгенX. Практический маркетинг [Текст]: Пер. с нем../ Е Дихтль, X.Хершген. - М.: Высшая шк., ИНФРА-М, 2007. – 145 с.:рис., табл..-Библиогр.:с.140-143.- ISBN 345-9867-34-9

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.