logo logo


Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризи

НазваОсобливості планування маркетингу фірми в умовах кризи
АвториЮзьвак, Людмила
Принадлежність
Бібліографічний описЛ.Юзьвак. Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризи/ Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 99-104 — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Bibliographic description (trans):
UDC:

338.339

Ключові слова
маркетинг
аналіз
тенденція ринку
планування
фірма-виробник метаплопластикових вікон
програма маркетингу
Короткий опис

Розглядаються основні проблеми функціонування фірм-виробників металопластикових вікон в умовах кризи, проведено аналітичний огляд особливостей планування маркетингу, запропоновано застосування маркетингового iнструментарiю для рацiонального використання ринкового потенцiалу.
The basic problems of functioning of firms-producers of metaloplastikovikh windows are examined in the conditions of crisis, the state-of-the-art review of features of planning of marketing is conducted, application of marketing tool is offered for the rational use of market potential.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури

1.Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса. – М.: Издательскокниготорговый центр „Маркетинг”, 2002. – 892 с. 2. Бойко Н. Вікно з Європи: данина моді. //htth://kv.statuc.net.ua 3. Динамика и сегментация рынка окон. //htth://www.stroimdom.com.ua 4. Чухрай Н. Ринкова конкуренція. //htth://www.mirdomov.com.ua 5. Ковальчук О. Вікно в світ. Спроба ринкового аналізу.//Деревообробник. – 2008. - №12. – С. 7-9. 6. Стан ринку металопластикових вікон в Україні.// htth://www.fasadinfo.com.ua

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.