logo logo


Застосування swot-аналізу як базисної умови при формуванні стратегії розвитку туристичної сфери Вінницької області

НазваЗастосування swot-аналізу як базисної умови при формуванні стратегії розвитку туристичної сфери Вінницької області
Назва англійськоюThe application of swot-analysis as the basic condition in the formation of strategy for tourism industry development in Vinnitsa region
АвториО. Клочковський, В. Клочковська
Принадлежність Донецький національний університет імені Василя Стуса, Вінниця, Україна
Бібліографічний описКлочковський О. Застосування swot-аналізу як базисної умови при формуванні стратегії розвитку туристичної сфери Вінницької області / О. Клочковський, В. Клочковська // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 60. — № 5. — С. 73–78. — (Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка).
Bibliographic description (trans):Klochkovskyi O., Klochkovska V. (2019) The application of swot-analysis as the basic condition in the formation of strategy for tourism industry development in Vinnitsa region. Galician economic journal (Tern.), vol. 60, no 5, pp. 73-78.
Bibliographic description:Klochkovskyi O., Klochkovska V. (2019) The application of swot-analysis as the basic condition in the formation of strategy for tourism industry development in Vinnitsa region. Galician economic journal (Tern.), vol. 60, no 5, pp. 73-78.
UDC:

338.48

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.05.073
Ключові слова

SWOT-аналіз, туристична сфера, в’їзний та внутрішній туризм, Вінницька область, туристичний потенціал, стратегічний розвиток

Короткий опис

Розглянуто питання використання потенційних можливостей туристично-рекреаційних ресурсів, підприємств туристичного бізнесу й історико-культурного потенціалу Вінницької області. Це дозволить не лише поліпшити економічний стан, але й вплинути на соціальний рівень життєзабезпечення та розвиток інфраструктури у регіоні. В умовах трансформаційних змін в економіці туристичний бізнес є перспективним з погляду динамічності розвитку та потенційної прибутковості, а його безпосередній розвиток у регіоні веде до підвищення конкурентоспроможності держави. Йдеться про стратегічний розвиток туристичної сфери Вінницької області й визначено базисну умову – це аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на розвиток галузі. Максимальне використання туристичного потенціалу можливе за умови детального врахування усіх факторів, що можуть сприяти або гальмувати зростання галузі туризму. Проаналізовано зміст і вплив сильних і слабких сторін, а також потенційних можливостей і загроз з подальшим формуванням матриці SWOT-аналізу. Наголошено на необхідності застосування SWOT-аналізу як одного із інструментів стратегічного аналізу, який широко використовується в зарубіжній практиці. SWOT-аналіз – це зручний інструмент дослідження, необхідний для усвідомлення можливостей та загроз, або того, що знаходиться поза зоною нашого впливу. Можливості – група зовнішніх факторів, які за сприятливих умов і у разі нашого усвідомлення їхнього змісту можуть позитивно впливати на розвиток досліджуваного явища. А загрози – це група зовнішніх факторів, що становлять небезпеку і не піддаються впливу і корегуванню з боку об’єкта, у нашому випадку туристична сфера. Вони є складною перешкодою і часто тягнуть за собою збитки, додаткові витрати або ж взагалі призводять до деструктивних процесів.

 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Програма розвитку туризму у Вінницькій області 2017–2020 роки. URL: http://www.vin.gov.ua/ invest/ rehionalni-prohramy-rozvytku/ 8519-prohrama-rozvytku-turyzmu-u-vinnytskii-oblasti-na-2017-2020-roky.
  2. Шиманська В. В. SWOT-аналіз туристичного комплексу Житомирщини. URL: http://eprints.zu. edu.ua/ 21766/1/eui_ 2011_1_32.pdf.
  3. Вінничина туристична. URL: http:// www.vin.gov.ua/region/vinnychchyna-turystychna.
  4. Фролова В. Ю. SWOT-аналіз конкурентоспроможності туристичного ринку України. URL: http:// old.bumib.edu.ua /sites/default/files/visnyk/10_6.pdf.
  5. SWOT-аналіз. URL: https:// uk.wikipedia.org/wiki/SWOT-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB% D1%96%D0%B7.
  6. Шелеметьєва Т. В. SWOT-аналіз як дієвий інструмент процесу управління розвитком туризму в Україні. URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_6/21.pdf.

 

References:

1.     ProhramarozvytkuturyzmuuVinnytsʹkiyoblasti 2017–2020 roky. URL: http://www.vin.gov.ua/invest/ rehionalni-prohramy-rozvytku/8519-prohrama-rozvytku-turyzmu-u-vinnytskii-oblasti-na-2017-2020-roky

2.     Shymansʹka V. V. SWOT-analizturystychnohokompleksuZhytomyrshchyny. URL: http://eprints.zu. edu.ua/21766/1/eui_ 2011_1_32.pdf.

3.     Vinnychchyna turystychna. URL: http:// www.vin.gov.ua/region/vinnychchyna-turystychna.

4.     Frolova V. YU. SWOT-analiz konkurentospromozhnosti turystychnoho rynku Ukrayiny. URL: http:// old.bumib.edu.ua /sites/default/files/visnyk/10_6.pdf.

5.     SWOT-analiz. URL: https:// uk.wikipedia.org/wiki/SWOT-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB% D1%96%D0%B7.

6.     Shelemetʹyeva T. V. SWOT-analiz yak diyevyy instrument protsesu upravlinnya rozvytkom turyzmu v Ukrayini. URL: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_6/21.pdf.

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.