Проблеми виходу вітчизняних підприємств на європейські ринки
Назва | Проблеми виходу вітчизняних підприємств на європейські ринки |
Назва англійською | The problem of domestic enterprises entrance to the European markets |
Автори | Н. Бондаренко, І. Гринько |
Принадлежність | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпро, Україна |
Бібліографічний опис | Бондаренко Н. Проблеми виходу вітчизняних підприємств на європейські ринки / Н. Бондаренко, І. Гринько // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 61. — № 6. — С. 56–62. — (Економіка та управління підприємствами). |
Bibliographic description (trans): | Bondarenko N., Hrynko I. (2019) The problem of domestic enterprises entrance to the European markets. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 56-62. |
Bibliographic description: | Bondarenko N., Hrynko I. (2019) The problem of domestic enterprises entrance to the European markets. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 56-62. |
UDC: | 658:001.895 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.056 |
Ключові слова |
зовнішні ринки, Європейський Союз, конкурентоспроможність, проблеми, продукція, інтеграція |
Короткий опис |
Міжнародний ринок є надзвичайно містким, що створює значні перспективи для підприємств, але одночасно висуває й додаткові вимоги до керівництва. Експортно-імпортна політика підприємства потребує специфічного підходу до підтримання конкурентоспроможності продукції та фірми безпосередньо як з кількісних, так і якісних параметрів і стараннішого дотримання принципів і методів сучасного маркетингу. Вихід вітчизняних товаровиробників на європейський ринок – питання, яке в останні часи набуло особливої актуальності. Для ефективного включення у світовий економічний простір українським підприємствам необхідно виробляти таку продукцію, яка буде конкурентоспроможною на зовнішніх ринках. Це може бути досягнуто на підставі розроблення стратегії просування національного експорту на світовому ринку. Така стратегія повинна полягати не в простому нарощуванні обсягів експорту, а в сприянні створенню довготермінових конкурентних переваг і стабільному розширенні, якісному поліпшенні й на основі цих переваг, позицій країни на світовому ринку. Розглянуто перспективи, що відкриваються перед вітчизняними підприємствами, пов`язані з їх виходом на європейський ринок та існуючі проблеми зовнішнього і внутрішнього характеру, які потребують негайного подолання. Проаналізовано динаміку торгівлі товарами та послугами України з країнами ЄС. Досліджено основні стратегії виходу українських підприємств на зовнішні ринки. Також досліджено процес реалізації політичного курсу України як європейської держави, котра прагне рівноправного партнерства з країнами європейського простору. Окрім того, розроблено рекомендації щодо відповідності продукції українських підприємств вимогам європейських стандартів. Отже, участь України у міжнародних інтеграційних процесах є необхідною умовою формування економічної стабільності країни, затвердження її позицій у системі міжнародних відносин |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | |