logo logo


Контекстна реклама: метрики і КРІ

НазваКонтекстна реклама: метрики і КРІ
Назва англійськоюContextually targeted advertising: metrics and KPI
АвториН. Іванечко, С. Хрупович
Принадлежність Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, Україна
Бібліографічний описІванечко Н. Контекстна реклама: метрики і КРІ / Н. Іванечко, С. Хрупович // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 61. — № 6. — С. 79–84. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (trans):Ivanechko N., Khrupovych S. (2019) Contextually targeted advertising: metrics and KPI. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 79-84.
Bibliographic description:Ivanechko N., Khrupovych S. (2019) Contextually targeted advertising: metrics and KPI. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 79-84.
UDC:

339.138

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.079
Ключові слова

реклама,контекстна реклама, визначення ефективності, метрики, КРІ

Короткий опис

Розглянуто питання визначення ефективності контекстної реклами. Обґрунтовано актуальність дослідження та необхідність систематизувати усі показники веб-аналітики. Здійснено аналіз кожного показника й конкретизовано значення.Встановлено, що коефіцієнт конверсії допомагає визначити відсоток користувачів, які виконали певну дію; показник клікабельності показує співвідношення користувачів, які натиснули за посиланням на сайт до тих, які його побачили; показник ціна за клік відображає суму, яка оплачується рекламній площадці за кожен клік згідно з оголошення; ціна за дію є сумою, яка оплачується рекламній площадці, коли користувач робить цільову дію; вартість ліда оцінює не лише здійснену дію користувачем сайту, а й отриману контактну інформацію людини, потенційно зацікавленої у пропонованому товарі або послузі; вартість залучення клієнта є сумою, яка в середньому витрачається на залучення кожного нового клієнта та включає в себе витрати на рекламу, зарплату маркетингового відділу, витрати на програмне забезпечення, дизайнерів; коефіцієнт залишених кошиків показує відсоток користувачів, які додали товар у корзину й залишили її, не оформивши замовлення з різних причин; окупність витрат на рекламу відображає прибуток, який компанія отримує за кожен долар, витрачений на рекламу; середній дохід з користувача вказує, скільки грошей приносить кожен користувач за певний період часу; термін окупності показує, скільки потрібно часу, щоб повернути гроші, витрачені на одного клієнта; показник відтоку клієнтів відображає відсоток клієнтів, які припиняють бути клієнтами протягом певного періоду; показник відтоку доходу показує, скільки грошей втрачає компанія через відтік клієнтів; окупність витрат на рекламу відображає прибуток, який компанія отримує за кожен долар, витрачений на рекламу; частка гаманця є відсотком коштів, витрачених на компанію від загальної суми, яку клієнт витрачає на товари та послуги тієї ж категорії. Запропоновано для визначення ефективності контекстної реклами використовувати показник ціна за дію (CPA) і показник затрат на 1000 (СРМ).

 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Іваненко Л. Контекстна реклама як засіб просування Інтернет-сайтів. Економіко-правова парадигма розвитку сучасного суспільства. 2017. № 2. URL: https://studlib.org.ua/index.php/ eprs/article/view/139 (дата звернення: 01.12.2019).
  2. Бабієва О. Особливості маркетингової діяльності в Інтернет. Traektoriâ Nauki = Path of Science. Section «Economics». 2017. Vol. 3. No. 12. Р. 4001–4006.https://doi.org/10.22178/pos.29-5
  3. Падерін І. Д., Романов О. В., Титовец Є. С. Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу. Економічний вісник Донбасу. 2016. № 1 (43). С. 120–124.
  4. Левицька Т. О., Шамін Є. Ю. Використання контекстної реклами в Інтернет-маркетингу. Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Технічні науки. 2017. Вип. 34.
    С. 163–169.
  5. Контекстна реклама. URL: https://ag.marketing/kontextna-reklama/ (дата звернення: 04.12.2019).
  6. Колінько А. Ключові метрики онлайн-магазину для початківців. URL: https://promodo.ua/ua/blog/ KPI-dlya-nachinayushego-online-biznesa.html#gref (дата звернення: 04.12.2019).
  7. Перри Маршалл, Брайан Тодд Контекстная реклама, которая работает. Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2014. 464 с.
  8. Воронюк А., Полищук А. Актуальный интернет-маркетинг. Киев: Агентство «IPIO», 2018. 160 с.

 

References:
  1. Ivanenko L. Kontekstna reklama yak zasib prosuvannya Internet-saytiv. Ekonomiko-pravova paradyhma rozvytku suchasnoho suspilstva. 2017. № 2. URL: https://studlib.org.ua/index.php/eprs/article/view/139 (accessed: 01.12.2019). [Іn Ukrainian].
  2. Babiyeva O. Osoblyvosti marketynhovoyi diyalnosti v Internet. Traektoriâ Nauki = Path of Science. Section “Economics”. 2017. Vol. 3. No. 12. Р. 4001–4006. [Іn Ukrainian].https://doi.org/10.22178/pos.29-5
  3. Paderin I. D., Romanov O. V., Tytovets Ye. S. RozvytokInternet-marketynhunapidpryyemstvakhmalohotaserednohobiznesu. EkonomichnyyvisnykDonbasu. 2016. No. 1 (43). Р. 120–124. [ІnUkrainian].
  4. Levytska T. O., Shamin Ye. Yu. VykorystannyakontekstnoyireklamyvInternet-marketynhu. VisnykPryazovskohoderzhavnohotekhnichnohouniversytetu. Seriya: Tekhnichninauky. 2017. Vol. 34.
    Р. 163–169. [ІnUkrainian].
  5. Kontekstnareklama. URL:https://ag.marketing/kontextna-reklama/ (accessed: 04.12.2019). [ІnUkrainian].
  6. Kolinko A. Klyuchovimetrykyonlayn-mahazynudlyapochatkivtsiv. URL: https://promodo.ua/ua/blog/KPI-dlya-nachinayushego-online-biznesa.html#gref (accessed: 04.12.2019). [Іn Ukrainian].
  7. Perri Marshall, Brayan Todd Kontekstnaya reklama, kotoraya rabotaet. Moskva: Mann, Ivanov i Ferber, 2014. 464 p. [Іn Russian].
  8. Voronyuk A., Polischuk A. Aktualnyiy internet-marketing. Kiev: Agentstvo «IPIO», 2018. 160 p. [іn Russian].

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.