Контекстна реклама: метрики і КРІ
| Назва | Контекстна реклама: метрики і КРІ |
| Назва англійською | Contextually targeted advertising: metrics and KPI |
| Автори | Н. Іванечко, С. Хрупович |
| Принадлежність | Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, Україна |
| Бібліографічний опис | Іванечко Н. Контекстна реклама: метрики і КРІ / Н. Іванечко, С. Хрупович // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 61. — № 6. — С. 79–84. — (Економіка та управління підприємствами). |
| Bibliographic description (trans): | Ivanechko N., Khrupovych S. (2019) Contextually targeted advertising: metrics and KPI. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 79-84. |
| Bibliographic description: | Ivanechko N., Khrupovych S. (2019) Contextually targeted advertising: metrics and KPI. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 79-84. |
| UDC: | 339.138 |
| DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.079 |
| Ключові слова |
реклама,контекстна реклама, визначення ефективності, метрики, КРІ |
| Короткий опис |
Розглянуто питання визначення ефективності контекстної реклами. Обґрунтовано актуальність дослідження та необхідність систематизувати усі показники веб-аналітики. Здійснено аналіз кожного показника й конкретизовано значення.Встановлено, що коефіцієнт конверсії допомагає визначити відсоток користувачів, які виконали певну дію; показник клікабельності показує співвідношення користувачів, які натиснули за посиланням на сайт до тих, які його побачили; показник ціна за клік відображає суму, яка оплачується рекламній площадці за кожен клік згідно з оголошення; ціна за дію є сумою, яка оплачується рекламній площадці, коли користувач робить цільову дію; вартість ліда оцінює не лише здійснену дію користувачем сайту, а й отриману контактну інформацію людини, потенційно зацікавленої у пропонованому товарі або послузі; вартість залучення клієнта є сумою, яка в середньому витрачається на залучення кожного нового клієнта та включає в себе витрати на рекламу, зарплату маркетингового відділу, витрати на програмне забезпечення, дизайнерів; коефіцієнт залишених кошиків показує відсоток користувачів, які додали товар у корзину й залишили її, не оформивши замовлення з різних причин; окупність витрат на рекламу відображає прибуток, який компанія отримує за кожен долар, витрачений на рекламу; середній дохід з користувача вказує, скільки грошей приносить кожен користувач за певний період часу; термін окупності показує, скільки потрібно часу, щоб повернути гроші, витрачені на одного клієнта; показник відтоку клієнтів відображає відсоток клієнтів, які припиняють бути клієнтами протягом певного періоду; показник відтоку доходу показує, скільки грошей втрачає компанія через відтік клієнтів; окупність витрат на рекламу відображає прибуток, який компанія отримує за кожен долар, витрачений на рекламу; частка гаманця є відсотком коштів, витрачених на компанію від загальної суми, яку клієнт витрачає на товари та послуги тієї ж категорії. Запропоновано для визначення ефективності контекстної реклами використовувати показник ціна за дію (CPA) і показник затрат на 1000 (СРМ).
|
| ISSN: | 2409-8892 |
| Перелік літератури |
|
| References: |
|
| Завантажити | |







