Діджиталізація економічних бізнес-процесів при прийнятті управлінських рішень у маркетинговій діяльності
Назва | Діджиталізація економічних бізнес-процесів при прийнятті управлінських рішень у маркетинговій діяльності |
Назва англійською | Digitalization of economic business-processeswhile making management decisions in marketing activity |
Автори | Л. Ломовських, М. Марченко, Аміт Кумар Гоел |
Принадлежність | Харківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєва, Харків, Україна Інтегральний університет, Лакхнау, Індія |
Бібліографічний опис | Ломовських Л. Діджиталізація економічних бізнес-процесів при прийнятті управлінських рішень у маркетинговій діяльності / Л. Ломовських, М. Марченко, Аміт Кумар Гоел // Галицький економічний вісник. — Т.: ТНТУ, 2019. — Том 61. — № 6. — С. 104–110. — (Економіка та управління підприємствами). |
Bibliographic description (trans): | Lomovskykh L., Marchenko M., Amit Kumar Goel. (2019) Digitalization of economic business-processeswhile making management decisions in marketing activity. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 104-110. |
Bibliographic description: | Lomovskykh L., Marchenko M., Amit Kumar Goel. (2019) Digitalization of economic business-processeswhile making management decisions in marketing activity. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 104-110. |
UDC: | [631.11.001.14:334.722:004]:005.53 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.104 |
Ключові слова |
діджиталізація, маркетингова діяльність, стратегічне управління, управлінські рішення, планування, електронна програма |
Короткий опис |
Сучасні зміни в Україні вимагають нових маркетингових заходів щодо стратегії соціально-економічного розвитку діяльності суб’єктів агробізнесу. Необхідно вивчати нове, ще недостатньо сформоване середовище й шукати нові маркетингові стратегії, які б мали раціональні шляхи виходу з кризових ситуацій, були логічними, раціональними. Планування є невід’ємною частиною маркетингової діяльності будь-якого суб’єкта підприємницької діяльності й важливою функцією менеджменту. З метою забезпечення безперервного ритмічного ходу виробництва необхідне встановлення сполучених завдань і органічна ув’язка планів як за термінами, так і за суміжними об’єктами, галузями, безперебійним забезпеченням виробництва ресурсами. При складанні планів необхідне своєчасне їхнє коригування з урахуванням зміни завдань і всіх конкретних умов. Однією з найголовніших проблем сучасного планування діяльності підприємств, особливо сільськогосподарських, є шаблонне ставлення учасників підприємницької діяльності до суті планування та плану як такого. Як би підприємство не намагалося скоротити кількість коригувань і уточнень, дуже рідко план виявляється остаточним. Ринкова економіка вимагає кардинального перегляду вимог до самої технології розроблення планів. В останні роки на зміну традиційному методу планування із застосуванням найпростіших обчислювальних засобів приходять і набувають поширення механізовані й автоматизовані методи з використанням ПК. Діджиталізація економічних бізнес-процесів набуває популярності. Метод із використанням сучасних електронних програм планування діяльності підприємств є ефективнішим за традиційне і адаптивне планування. Крім того, він дозволяє уникнути усіх суб’єктивних факторів при плануванні. У зв’язку з цим ми розробили електронну програму для планування діяльності сільськогосподарських підприємств. Перехід на електронну систему планування дає багато нових можливостей економісту з планування. Впровадження даної електронної програми в діяльність сільськогосподарських підприємств дозволило виявити сильні та слабкі сторони планувальника. Електронна програма здатна забезпечити стійкі конкурентні переваги діяльності підприємства.
|
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | |