logo logo


Діджиталізація економічних бізнес-процесів при прийнятті управлінських рішень у маркетинговій діяльності

НазваДіджиталізація економічних бізнес-процесів при прийнятті управлінських рішень у маркетинговій діяльності
Назва англійськоюDigitalization of economic business-processeswhile making management decisions in marketing activity
АвториЛ. Ломовських, М. Марченко, Аміт Кумар Гоел
Принадлежність Харківський національний аграрний університет імені В. В. Докучаєва, Харків, Україна Інтегральний університет, Лакхнау, Індія
Бібліографічний описЛомовських Л. Діджиталізація економічних бізнес-процесів при прийнятті управлінських рішень у маркетинговій діяльності / Л. Ломовських, М. Марченко, Аміт Кумар Гоел // Галицький економічний вісник. — Т.: ТНТУ, 2019. — Том 61. — № 6. — С. 104–110. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (trans):Lomovskykh L., Marchenko M., Amit Kumar Goel. (2019) Digitalization of economic business-processeswhile making management decisions in marketing activity. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 104-110.
Bibliographic description:Lomovskykh L., Marchenko M., Amit Kumar Goel. (2019) Digitalization of economic business-processeswhile making management decisions in marketing activity. Galician economic journal (Tern.), vol. 61, no 6, pp. 104-110.
UDC:

[631.11.001.14:334.722:004]:005.53

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.06.104
Ключові слова

діджиталізація, маркетингова діяльність, стратегічне управління, управлінські рішення, планування, електронна програма

Короткий опис

Сучасні зміни в Україні вимагають нових маркетингових заходів щодо стратегії соціально-економічного розвитку діяльності суб’єктів агробізнесу. Необхідно вивчати нове, ще недостатньо сформоване середовище й шукати нові маркетингові стратегії, які б мали раціональні шляхи виходу з кризових ситуацій, були логічними, раціональними. Планування є невід’ємною частиною маркетингової діяльності будь-якого суб’єкта підприємницької діяльності й важливою функцією менеджменту. З метою забезпечення безперервного ритмічного ходу виробництва необхідне встановлення сполучених завдань і органічна ув’язка планів як за термінами, так і за суміжними об’єктами, галузями, безперебійним забезпеченням виробництва ресурсами. При складанні планів необхідне своєчасне їхнє коригування з урахуванням зміни завдань і всіх конкретних умов. Однією з найголовніших проблем сучасного планування діяльності підприємств, особливо сільськогосподарських, є шаблонне ставлення учасників підприємницької діяльності до суті планування та плану як такого. Як би підприємство не намагалося скоротити кількість коригувань і уточнень, дуже рідко план виявляється остаточним. Ринкова економіка вимагає кардинального перегляду вимог до самої технології розроблення планів. В останні роки на зміну традиційному методу планування із застосуванням найпростіших обчислювальних засобів приходять і набувають поширення механізовані й автоматизовані методи з використанням ПК. Діджиталізація економічних бізнес-процесів набуває популярності. Метод із використанням сучасних електронних програм планування діяльності підприємств є ефективнішим за традиційне і адаптивне планування. Крім того, він дозволяє уникнути усіх суб’єктивних факторів при плануванні. У зв’язку з цим ми розробили електронну програму для планування діяльності сільськогосподарських підприємств. Перехід на електронну систему планування дає багато нових можливостей економісту з планування. Впровадження даної електронної програми в діяльність сільськогосподарських підприємств дозволило виявити сильні та слабкі сторони планувальника. Електронна програма здатна забезпечити стійкі конкурентні переваги діяльності підприємства.

 

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Соціально-економічне становище України за 2018 рік. URL: http://www.ukrstat.gov.ua.
  2. Верба В. А. Підсистема управління розвитком на підприємстві: концептуальні засади створення і функціонування. Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право). 2009. Вип. 1–2.
    С. 404–411.
  3. Мартиненко М. М. Стратегія життєдіяльності промислових підприємств: монографія. Київ: Центр навчальної літератури, 2006. 328 с.
  4. Ульянченко О. В., Євчук Л. А., Гуторова І. В. Конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств та стратегічні аспекти її формування: монографія. Харків: Віровець А. П. «Апостроф», 2011. 340 с.
  5. Ліганенко І. В. Маркетингова стратегія в управлінні розвитком підприємства за умови стратегічних змін. Ефективна економіка. 2014. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3370.
  6. Дробот В. І., Мартьянов В. П., Соловйов М. Ф., Токар А. В., Шиян В. Й. Бізнес-план розвитку сільськогосподарського підприємства: навч. посіб. Київ: Мета, 2003. 336 с.
  7. Мартьянов В. П. та ін. Бізнес-планування. Складання технологічних карт і визначення витрат на вирощуванні сільськогосподарських культур: навч. посіб. Харків: ХНАУ, 2005. 135 с.
  8. Соловьев Н. Ф. и др.Организация производства в сельскохозяйственніх предприятиях: учеб. пособ. / под ред. Н. Ф. Соловьева. Х.: Харьк. гос. аграр. ун-т, 1993. 334 с.
  9. Соловйов М. Ф. та ін. Організація виробництва та планування діяльності в підприємствах АПК (курсовий проект). Харків: Харк. нац. аграр. у-т, 2007. 56 с.
  10. Петров В. М. Організація виробництва та планування діяльності в підприємствах АПК (курсовий проект). Харків: Харк. нац. аграр. у-т, 2016. 68 с.

 

 

References:
  1. Sotsialno-ekonomichnestanovyshcheUkrayinyza 2018 rik. URL: http://www.ukrstat.gov.ua.
  2. Verba V. A. Pidsystema upravlinnya rozvytkom na pidpryyemstvi: kontseptualni zasady stvorennya i funktsionuvannya. Stratehiya rozvytku Ukrayiny (ekonomika, sotsiolohiya, pravo). 2009. Vol. 1–2.
    P. 404–411.
  3. Martynenko M. M. Stratehiya zhyttyediyalnosti promyslovykh pidpryyemstv: monohrafiya. Kyiv: Tsentr navchalnoyi literatury, 2006. Р. 328.
  4. Ulyanchenko O. V., Yevchuk L. A., Hutorova I. V. Konkurentospromozhnist silskohospodarskykh pidpryyemstv ta stratehichni aspekty yiyi formuvannya: monohrafiya. Kharkiv: Virovets A. P. “Apostrof”, 2011. P. 340.
  5. Lihanenko I. V. Marketynhova stratehiya v upravlinni rozvytkom pidpryyemstva za umovy stratehichnykh zmin. Efektyvna ekonomika. 2014. No. 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3370.
  6. Drobot V. I., Martyanov V. P., Solovyov M. F., Tokar A. V., Shyyan V. Y..Biznes-plan rozvytku silskohospodarskoho pidpryyemstva: navch. posib. Kyiv: Meta, 2003. P. 336.
  7. Martyanov V. P. ta in. Biznes-planuvannya. Skladannya tekhnolohichnykh kart i vyznachennya vytrat na vyroshchuvanni silskohospodarskykh kultur: navch. posib. Kharkiv: KHNAU, 2005. 135 p.
  8. Solovev N. F. y dr.Orhanyzatsyyaproyzvodstvavselskokhozyaystvennikhpredpryyatyyakh: ucheb. рosob. / podred. N. F. Soloveva. Kharkiv: Khark. hos. ahrar. un-t, 1993. 334 p.
  9. Solovyov M. F. tain. OrhanizatsiyavyrobnytstvataplanuvannyadiyalnostivpidpryyemstvakhAPK (kursovyyproekt). Kharkiv: Khark. nats. ahrar. u-t, 2007. 56 p.
  10. Petrov V. M. OrhanizatsiyavyrobnytstvataplanuvannyadiyalnostivpidpryyemstvakhAPK (kursovyyproekt). Kharkiv: Khark. nats. ahrar. u-t, 2016. 68 p.

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.