Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту
Назва | Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту |
Назва англійською | Implementation of the marketing management concept in the activities of urban electric transport enterprises |
Автори | Р. Окрепкий, В. Дудар |
Принадлежність | Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис | Окрепкий Р. Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту / Р. Окрепкий, В. Дудар // Галицький економічний вісник. — Т.: ТНТУ, 2020. — Том 62. — № 1. — С. 118–131. — (Економіка та управління підприємством). |
Bibliographic description (trans): | Okrepkyi R., Dudar V. (2020). Implementation of the marketing management concept in the activities of urban electric transport enterprises. Galician economic journal (Tern.), vol. 62, no 1, pp. 118-131. |
Bibliographic description: | Okrepkyi R., Dudar V. (2020). Implementation of the marketing management concept in the activities of urban electric transport enterprises. Galician economic journal (Tern.), vol. 62, no 1, pp. 118-131. |
UDC: | 658.8:339.138 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.01.118 |
Ключові слова |
екологія, транспортна послуга, якість та конкурентоспроможність, потреби споживачів, ціноутворення, стратегічне маркетингове планування |
Короткий опис |
Досліджено можливості впровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту як найекономічнішого, екологічнішого й доступного виду транспорту. Проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку міського електротранспорту з урахуванням екологічної складової. Виявлено, що в Україні, не зважаючи на значну поширеність міського електротранспорту, відсутність стратегічного бачення перспектив розвитку транспортного комплексу наштовхнуло його на шлях тих самих проблем, що раніше вже мали місце в розвинених країнах світу – диспропорційного розвитку транспортного комплексу зі зростанням менш екологічних автомобільних видів транспорту. Крім того, через старіння й скорочення парку рухомого складу та погіршення його технічного стану відбувається зменшення обсягів пасажироперевезень, погіршується якість та безпека транспортних послуг. Доведено, що для забезпечення конкурентоспроможності наземного міського електротранспорту підприємствам необхідно адаптуватися до сучасних реалій, навчитися поєднувати техніко-технологічну складову управління з задоволенням потреб споживачів з урахуванням конкурентних умов, концентрувати зусилля на якості транспортних послуг, кардинально переглянути діючу систему управління на систему маркетингового менеджменту, яка ефективно працює в розвинених країнах світу. Запропоновано основні принципи маркетингового управління підприємствами міського електротранспорту, серед яких спрямованість дій на кінцевий результат, виходячи з довготермінових цілей підприємства; активний вплив на попит населення міста на транспортні послуги; орієнтованість на інтереси пасажирів. Розроблено алгоритм стратегічного маркетингового планування діяльності підприємств муніципального наземного електротранспорту, який складається з ряду послідовних етапів і враховує сучасні ринкові реалії ведення бізнесу. Досліджено вплив цінової політики на діяльність транспортного підприємства та розроблено рекомендації щодо формування ефективної системи маркетингового ціноутворення в галузі пасажироперевезень.
|
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | ![]() |