logo logo


Формування інформаційно-комунікаційної платформи системи менеджменту туризму

НазваФормування інформаційно-комунікаційної платформи системи менеджменту туризму
Назва англійськоюDevelopment of information and communication platform of tourism management system
АвториБайда Б.
Принадлежність Східноєвропейський університет імені Лесі Українки, Луцьк, Україна
Бібліографічний описБайда Б. Формування інформаційно-комунікаційної платформи системи менеджменту туризму. Галицький економічний вісник. 2020. Том 64. № 3. С. 7-13.
Bibliographic description (trans):Baida, B. (2020). Development of information and communication platform of tourism management system. Galician economic journal, vol. 64, no 3, pp. 7-13.
Bibliographic description:Baida, B. (2020). Development of information and communication platform of tourism management system. Galician economic journal, vol. 64, no 3, pp. 7-13.
UDC:

338.001.36:65.011

DOI https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.03.007
Ключові слова

інформаційно-комунікаційна платформа, система менеджменту туризму, інформаційні системи, інформаційні технології, програмні продукти

Короткий опис

Проведено дослідження інформаційних систем і технологій, програмних продуктів у сфері туризму. В ході проведення наукового дослідження використано методи аналізу та синтезу (з метою описування інформаційних систем і технологій, програмних продуктів у сфері туризму), індукції (з метою формування результатів наукового дослідження і висновків), дедукції (з метою формулювання проблемних питань дослідження й актуальності публікації), метод аналогії (у ході виокремлення особливостей), схематичного й табличного представлення задля візуального наведення результатів наукового дослідження. Виокремлено ключові орієнтири науково-технологічних розроблень і досліджень у сфері інформаційних технологій з метою підвищення якості задоволення туристичних потреб (відповідно до функціонального навантаження та згідно з призначенням). Запропоновано застосовувати комбінований, комплексний підхід до побудови національної інформаційно-комунікаційної платформи системи менеджменту туризму, яка передбачає поєднання методології формування систем стратегічного рівня та підтримки прийняття рішень, супроводу подорожей, довідкових інформаційних систем, системи резервування, ланцюжка використання новітніх інформаційних технологій у ході ухвалення рішень у сфері туризму. Наведено основні елементи інформаційно-комунікаційної платформи системи менеджменту туризму. Запропонована інформаційно-комунікаційна платформа системи менеджменту туризму є інструментом підтримання формування нових бізнес-ідей розвитку туристичної індустрії, необхідної інформації щодо туристичних об’єктів, напрямів подорожей, втілення системи менеджменту в туристичних компаніях, навчання персоналу в сфері туризму, систем надання туристичних продуктів та послуг завдяки електронним і мобільним програмам у режимі реального часу, спрощення процесу пошуку інвесторів і партнерів, залучення державних інституцій різних рівнів до реалізації бізнес-ідей (інвестиційних проєктів) розвитку туристичної сфери з використанням віртуальної просторової структури через автоматизацію процесів.

ISSN:2409-8892
Перелік літератури
  1. Глєбова А. О. Інноваційні технології в туризмі. Економіка. Управління. Інновації. 2012. № 2 (8). URL: http://tourlib.net/statti_ukr/glebova2.htm (дата звернення: 05.03.2020).
  2. Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг. Все о туризме. 2018. URL http://tourlib.net/books_ ukr/lubiceva_rtp12.htm (дата звернення: 05.01.2020).
  3. Сущенко О А., Кравченко В. В. Становлення віртуального туризму як напряму розвитку інформатизації діяльності туристичного підприємства. Комунальне господарство міст. 2018. Вип. 140. С. 19–24.
  4. Юринець З. В., Гнилянська Л. Й. Інвестиційний та інноваційний менеджмент. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2012. 320 с.
  5. Borras J. de la Flor J., Pérez Y., Moreno A., Valls A., Isern D., Orellana A., Russo A., Anton-Clavé S. SigTur/E-Destination: a system for the management of complex tourist regions. Information and Communication Technologies in Tourism. 2011. P. 39–50.
  6. Damianos G., Konstantopoulos C., Mastakas K., Pantziou G. Mobile recommender systems in tourism. Journal of Network and Computer Applications. 2014. Vol. 39. P. 319–333.https://doi.org/10.1016/j.jnca.2013.04.006
  7. Leading knowledge and innovation in tourism and human mobility. CICtourgune. URL: http://www.tourgune.org/uploads/tinymce/filemanager/2013_LEADING_KNOWLEDGE_ EN_seg_web.pdf (дата звернення: 05.03.2020).
  8. Linaza M. T., Marimon D., Carrasco P., Alvarez R., Montesa J., Aguilar S. R., Diez G. Evaluation of mobile augmented reality applications for tourism destinations. Information and Communication Technologies in Tourism. 2012. P. 260–271.https://doi.org/10.1007/978-3-7091-1142-0_23
  9. Research. Mittuniversitetet. URL: https://www.miun.se/en/research/centers-and-institutes/etour/etour research (дата звернення: 05.03.2020).
  10. Tourist information system terms of use. Visitestonia.com. URL: https://www.visitestonia.com/ en/additional-navigation/estonian-tourist-board/tourist-information-system-terms-ofuse (дата звернення: 05.03.2020).
  11. Yurynets Z., Bayda B., Petruch O. Country’s economic competitiveness increasing within innovation component. Economic Annals – XXI. 2015. Vol. 9–10. P. 32–35.

 

References:
  1. Hlyebova А. О. Innovatsiyni tekhnolohiyi v turyzmi [Innovative technologies in tourism]. Ekonomika. Upravlinnya. Innovatsiyi. 2012. Vol. 2 (8). URL: http://tourlib.net/statti_ukr/glebova2.htm (accessed: 05 March 2020).
  2. Lyubitseva O. O. Rynok turystychnykh posluh Vse o turyzme. URL http://tourlib.net/books_ukr/ lubiceva_rtp12.htm (accessed: 05 March 2020).
  3. Sushchenko O. A., Kravchenko V. V. Stanovlennya virtualnoho turyzmu yak napryamu rozvytku informatyzatsiyi diyalnosti turystychnoho pidpryyemstva. Formation of virtual tourism as a direction of development of informatization of activity of tourist enterprise. Komunalʹne hospodarstvo mist. 2018. Vol. 140. Р. 19–24.
  4. Yurynets Z. V., Hnylyanska L. Y. Investytsiynyy ta innovatsiynyy menedzhment. Lviv: Ivan Franko Lviv National University, 2012.
  5. Yurynets Z. V. Research of the competitive environment of the tourist services market of Ukraine, Efektyvna ekonomika. 2015. No. 1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3759 (accessed: 05 January 2020).
  6. Damianos G., Konstantopoulos C., Mastakas K., Pantziou G. Mobile recommender systems in tourism. Journal of Network and Computer Applications. 2014. Vol. 39. P. 319–333.https://doi.org/10.1016/j.jnca.2013.04.006
  7. Leading knowledge and innovation in tourism and human mobility. CICtourgune. URL: http://www.tourgune.org/uploads/tinymce/filemanager/2013_LEADING_KNOWLEDGE_ EN_seg_web.pdf (accessed: 05 March 2020).
  8. Linaza M. T., Marimon D., Carrasco P., Alvarez R., Montesa J., Aguilar S. R., Diez G. Evaluation of mobile augmented reality applications for tourism destinations. Information and Communication Technologies in Tourism. 2012. P. 260–271.https://doi.org/10.1007/978-3-7091-1142-0_23
  9. Research. Mittuniversitetet. URL: https://www.miun.se/en/research/centers-and-institutes/etour/etour research (accessed: 05 March 2020).
  10. Tourist information system terms of use. Visitestonia.com. URL: https://www.visitestonia.
    com/ en/additional-navigation/estonian-tourist-board/tourist-information-system-terms-of-use (accessed: 05 March 2020).
  11. Yurynets Z., Bayda B., Petruch O. Country’s economic competitiveness increasing within innovation component. Economic Annals – XXI. 2015. Vol. 9–10. P. 32–35.

 

Завантажити

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.