Motivational component of personnel management
Назва | Motivational component of personnel management |
Назва англійською | Motivational component of personnel management |
Автори | Єщенко М. |
Принадлежність | Донбаська національна академія будівництва і архітектури, Краматорськ, Україна |
Бібліографічний опис | Єщенко М. Мотиваційна складова менеджменту персоналу. Галицький економічний вісник. 2020. Том 67. № 6. С. 161-166. |
Bibliographic description (trans): | Yeshchenko, M. (2020). Motivational component of personnel management. Galician economic journal, vol. 67, no 6, pp. 161-166. |
Bibliographic description: | Yeshchenko, M. (2020). Motivational component of personnel management. Galician economic journal, vol. 67, no 6, pp. 161-166. |
UDC: | 338 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.06.161 |
Ключові слова |
мотивація, управління персоналом, методологія мотивації, види мотивації, заохочення працівників.
|
Короткий опис |
Розглянуто проблему низької мотивації працівників, яка часто трапляється на сучасних підприємствах. З’ясовано, що мотивація праці є важливим явищем як для вчених, так і для практиків. Мотивація праці описується як психологічні процеси, які направляють, заряджають енергією й підтримують дії відносно роботи, завдання, ролі або проекту. Основна мета полягає в тому, щоб дати огляд основних теоретичних аспектів. Звернено увагу на актуальні теми і нові напрямки теорії мотивації праці та досліджень, а також на актуальні суперечності й невирішені питання. Розглянуто основні теоретичні перспективи мотивації праці. Встановлено, що вчені розрізняють два основних типи теорій мотивації праці: теорії ендогенних процесів і теорії екзогенних причин. Ендогенні теорії процесів фокусуються, в першу чергу, на психологічних механізмах, що пояснюють мотивацію всередині голови співробітника, в той час як теорії екзогенних причин фокусуються, в першу чергу, на контекстуальній мотивації, яка може бути змінена або змінена залежно від обставин. Матеріальні та грошові заохочення – це винагороди працівників грошовими виплатами за результатами їх трудової діяльності. Використання матеріального та грошового стимулювання сприяє регулюванню поведінки об’єктів управління на основі застосування різних грошових винагород та штрафів. Відповідно до теорії очікувань, працівники вважають за краще інвестувати кошти в дії, зважуючи свої відносні переваги, тобто ймовірність досягнення бажаних результатів – це функція трьох вірувань: очікування, інструментальність (виконання призведе до результатів) і пріоритетність (ці результати важливі або цінуються). Без отримання результату співробітники вважають, що це марно; без знаряддя праці й пріоритетності співробітники сумніваються в вартості продуктивності праці. Вкрай важливо, що теорія очікувань розроблена з урахуванням особистих рішень, які співробітники приймають про те, чи варто їм витрачати свій час і енергію, і якщо так, то де і як, а не на якісь розбіжності між собою. Розкрито види та методи мотивації, що забезпечують активізацію мотивації працівника.
|
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | |