Закордонний досвід стимулювання збуту послуг та його застосування на українському ринку
Назва | Закордонний досвід стимулювання збуту послуг та його застосування на українському ринку |
Назва англійською | Foreign experience of service sales promotion and its application in the Ukrainian market |
Автори | Долгальова О., Карасьова М., Конєва А. |
Принадлежність | Донбаська національна академія будівництва і архітектури, Краматорськ, Україна Інститут дигіталізації та електричних приводів, Хайльбронн, Німеччина |
Бібліографічний опис | Долгальова О., Карасьова М., Конєва А. Закордонний досвід стимулювання збуту послуг та його застосування на українському ринку. Галицький економічний вісник. 2021. Том 70. № 3. С. 133-139. |
Bibliographic description (trans): | Dolgalova, O., Karasova, M. and Konyevа A. (2021). Foreign experience of service sales promotion and its application in the Ukrainian market. Galician economic journal, vol. 70, no 3, pp. 133-139. |
Bibliographic description: | Dolgalova, O., Karasova, M. and Konyevа A. (2021). Foreign experience of service sales promotion and its application in the Ukrainian market. Galician economic journal, vol. 70, no 3, pp. 133-139. |
UDC: | 331.330.341.1 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.03.133 |
Ключові слова |
збут, стимулювання збуту, закордонний досвід, послуги, реклама, просування |
Короткий опис |
Сьогодні для організації ефективної роботи компанії та отримання гарних показників діяльності у цілому по підприємству, потрібно приділяти значну увагу процесу організації збутової діяльності. В умовах підвищення рівня конкуренції на ринках, збільшення вимог споживачів до якості товарів та обслуговування, зменшення платоспроможності й попиту у споживачів стає зрозумілим, що на підприємстві необхідно впровадити ефективно діючу систему організації збутової діяльності, оскільки зараз майже кожне підприємство задається актуальними на сьогодні питаннями, ставить перед собою завдання з оптимізації й удосконалення збутової діяльності й скороченню рівня витрат. Загалом дана робота присвячена виявленню особливостей іноземного досвіду стимулювання збуту послуг та можливості його застосування на українському ринку. Для глибшого дослідження ми звернулися до історичного походження поняття «стимул», розглянули трактування вітчизняних вчених щодо сутності стимулювання збуту послуг та зазначили головну відмінність від будь-якого іншого засобу комунікації. Проте кажучи про комунікацію, ми визначили спорідненість збуту й реклами та розглянули історичне походження поняття «ATL» – above the line (над рискою) і «BTL» – below the line (під рискою), що часто зустрічаються в сучасній літературі з маркетингу. Визначивши характер та спрямованість, від яких стимулювання збуту послуг набуває своєї цілі, сформулювали головні причини, завдяки яким зацікавленість даним питанням залишається актуальним, а також його головні переваги й недоліки. Дослідили сутність американської та японської моделей стимулювання збуту, й підбили підсумок тенденції до даного явища в іноземних суб’єктів ведення господарської діяльності. За результатами проведених досліджень зазначили, яку модель доцільніше використовувати на українському ринку господарювання і що вона дасть для подальшого зростання обсягів збуту. Запропонували об'єднати методи стимулювання у кілька великих груп та охарактеризували їх основні відмінності. Для ефективного використання набутих знань сформували заходи, за допомогою яких стає можливим поліпшення збутової системи в різних напрямках впливу. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
|
References: |
|
Завантажити | |