Управління формуванням організаційної культури підприємства
Назва | Управління формуванням організаційної культури підприємства |
Назва англійською | Management of formation of the enterprise organizational culture |
Автори | Михайличенко В., Долгальова О. |
Принадлежність | Донбаська національна академія будівництва і архітектури, Краматорськ, Україна |
Бібліографічний опис | Михайличенко В., Долгальова О. Управління формуванням організаційної культури підприємства. Галицький економічний вісник. 2021. Том 70. № 3. С. 158-164. |
Bibliographic description (trans): | Mykhailychenko, V. and Dolgalova, O. (2021). Management of formation of the enterprise organizational culture. Galician economic journal, vol. 70, no 3, pp. 158-164. |
Bibliographic description: | Mykhailychenko, V. and Dolgalova, O. (2021). Management of formation of the enterprise organizational culture. Galician economic journal, vol. 70, no 3, pp. 158-164. |
UDC: | 35. 351:69 |
DOI | https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2021.03.158 |
Ключові слова |
організаційна культура, управління, підходи до формування організаційної культури, чинники, що впливають на формування організаційної культури |
Короткий опис |
Досліджено особливості організаційної культури, проаналізовано етапи формування та виділення основних послідовних процесів її ефективного управління. Розглянуто сутність такого поняття, як «організаційна культура», основні етапи її формування та чинники, які впливають на її формування. Проаналізовано суть управління формуванням організаційної культури, розглянуто поняття цінностей та місії організації, зв’язок стратегії розвитку з формуванням ефективної організаційної культури й визначено основні підходи до її формування як інструменту управління. Обґрунтовано необхідність поетапного розроблення організаційної культури, розроблено рекомендації щодо управління формуванням організаційної культури підприємства. Розглянуто чотири основних підходи до формування організаційної культури – внутрішній, когнітивний, символічний та стимулюючий. Визначено формування організаційної культури на основі стратегії розвитку підприємства. Наведено, що організаційна культура є комплексним явищем і стосується як об’єктів, так і суб’єктів управління. Виділено особливості її управлінських та соціально-психологічних компонентів з позиції умов господарювання підприємств. Розглянуто ряд первинних і вторинних механізмів формування організаційної культури, комплекс послідовних процесів ефективного управління та процедуру оцінювання ефективності організаційної культури, її діагностика. Визначено, що основною метою розвитку організаційної культури є комерційний успіх підприємства в умовах адаптації до динаміки зовнішнього середовища. Організаційна культура підприємства є важливим інструментом забезпечення організаційної, економічної та психологічної єдності колективу підприємства задля підвищення ефективності його функціонування. Визначено, що управління організаційною культурою має бути засноване на системному підході, відображенням якого служить наявність відповідних законодавчих інструментів та внутрішніх індикаторів, покладених у принципи управління організаційною культурою. |
ISSN: | 2409-8892 |
Перелік літератури |
URL:https:// pidru4niki.com/74295/ekonomika/organizatsiyna_kultura_upravlinnya_strategichnimi_zminami (дата звернення 10.12.2020).
https://stud.com.ua/31836/menedzhment/formuvannya_ organizatsiynoyi_kulturi (дата звернення 10.12.2020).
|
References: |
https://stud.com.ua/31836/menedzhment/formuvannya _organizatsiynoyi_kulturi (data zvernennia 10.12.2020).
|
Завантажити | |