logo logo

1. Статистичний аналіз діяльності страхових компаній України інструментарієм кластерного аналізу стор 7
2. Інституційні пастки земельної реформи в аспекті ринкового обігу земель сільськогосподарського призначення стор 16
3. Історичні аспекти формування понятійного апарату теорії вартості в економічній науці стор 27
4. Generalization of the scientific approaches to the defining of socio-economic essence and structure of labor market стор 39
5. Концепція контролінгу в процесі генерування стратегічної інформації стор 47
6. Податок на додану вартість: питання організації та методики обліку стор 53
7. Стратегічний управлінський облік в умовах цифрової економіки стор 61
8. Особливості управління дебіторською заборгованістю підприємства стор 68
9. Міжбюджетні трансферти як фінансовий інструмент зменшення диспропорцій та активізації регіонального розвитку стор 76
10. Цифровізація бізнес-процесів менеджменту персоналу: можливості hrm-систем стор 90
11. Стратегічне забезпечення кадрового потенціалу підприємств стор 103
12. Індивiдуальна та групова мотивацiя у менеджменті сучасного пiдприємства стор 112
13. Теоретико-практичні аспекти включення управлінського обліку в систему управління економічною безпекою підприємства стор 119
14. Глокальні товарні стратегії тнк у системі менеджменту міжнародного бізнесу стор 132
15. Тест емоційного інтелекту MSCEIT: опис, валідизація та адаптація стор 141
16. Основні напрямки розвитку сучасного товарознавства стор 152
17. Пошуковий маркетинг стор 158
18. Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингу стор 163
19. Маркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послуг стор 171
20. Реформування публічних закупівель в україні: система чи випадковість? стор 177
21. Проблеми і перспективи економічного співробітництва україни з країнами північноамериканської зони вільної торгівлі стор 187

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.