logo logo

1. Бізнес-модель як передумова розроблення стратегії фірми на ринку стор 7
2. Дослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговування стор 16
3. Моделювання процесів створення та організації курсів підвищення кваліфікації працівників банку з використанням Aris Express стор 24
4. Продуктивний культурний капітал як інституційний засіб забезпечення модернізаційного процесу національної економіки стор 32
5. Інвестиційні стратегії в умовах глобальної конкурентоспроможності стор 43
6. Цифрова трансформація обліку в умовах форс-мажорних обставин стор 51
7. Сутність, значення та обліково-інформаційне забезпечення процесу контролінгу стор 58
8. Основні методологічні засади трансфертного ціноутворення для фінансових операцій підприємств стор 65
9. Фінансова система України під час війни стор 75
10. Розвиток соціального підприємництва як тренд українського бізнесу стор 84
11. Особливості формування стратегій українських підприємств під час війни стор 96
12. Дослідження мотивації як важливої складової механізму управління персоналом стор 103
13. Дослідження та удосконалення організаційної структури управління закладу вищої освіти стор 110
14. Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіону стор 120
15. Роль підприємницької діяльності в розвитку національної економіки стор 130
16. Економіка українського бізнесу в сучасних умовах стор 138
17. Дослідження стану та перспектив цифрового розвитку в Україні стор 146
18. Динаміка та тренди розвитку глобального ринку зернових стор 156
19. Сучасні тенденції розвитку офшорних зон стор 167
20. Розвиток міжнародної торгівлі України в кризових умовах стор 174
21. Шляхи удосконалення управління в період війни та у повоєнний період стор 179

Всі права захищено © 2019. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя.